Finální uzávěrka Zlatého středníku nastane již 15. února

11. 2. 2018 | redakce



Jen do 15. února mají firmy, instituce a organizace čas na přihlášení svých médií do tradiční české soutěže Zlatý středník.

V letošním roce budou odborné poroty středníku hodnotit ty nejlepší weby, aplikace, nejrůznější firemní tituly i celkové strategie v celkem 17 kategoriích. 

“Příjem přihlášek do aktuálního ročníku je v plném proudu. Největší nárůst tradičně očekáváme s blížícím se datem uzávěrky. Loni za poslední tři dny před uzávěrkou přišlo celkem osmdesát sedm přihlášek,” poznamenal Petr Langer, předseda pořádajícího PR Klubu s tím, že kromě tradičních přihlašovatelů je mezi soutěžícími letos přihlášeno i 30 procent nových účastníků.

Přihlášky i podrobnosti k jednotlivým kategoriím jsou k dispozici na webu soutěže www.zlatystrednik.cz.

Kam dál?

Prohlédněte si vítěze posledního ročníku Zlatého středníku. Nejvíce ocenění si tehdy odnesla KPMG.

Štítky dokumentu: Content Marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.