Farmaceutické přípravky v reklamě: nejdražší inzerci má zatím letos Voltaren

26. 4. 2018 | redakce
Natažené svaly poráží bolest hlavy, alespoň v penězích investovaných letos do reklamy.

Voltaren, značka přípravku proti bolesti svalů a kloubů, měl v prvním čtvrtletí 2018 nejdražší reklamu v segmentu farmaceutických přípravků. Její ceníková hodnota dosáhla téměř 47 milionů korun. To je zároveň o 147 % více než v prvním kvartálu loňského roku. Údaje vychází z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere.

Reklamní prostor v druhé nejvyšší ceníkové hodnotě – 45 milionů korun – patřil v prvním kvartálu značce Paralen. Třetí nejdražší reklamu měla značka Theraflu, dosáhla celkové hodnoty 44 milionů korun.

Čtvrté místo v žebříčku ceníkových hodnot reklamy patřilo v prvním čtvrtletí značce Vicks (41 milionů korun) a pětici uzavírá GS (36 milionů korun).korun) a pětici uzavírá GS (36 milionů korun).


Zdroj: Nielsen Admosphere / Admonitoring

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.