Facebookové Stránky se nově mohou připojit do Skupin

25. 9. 2018 | Milada Zemanová
Skupiny již nebudou doménou osobních profilů. Facebook testuje možnost, že do nich budou moci vstoupit i Stránky. Pro řadu z nich by to tak mohl být zajímavý způsob ke komunikaci s uživateli této platformy.

Facebookové Stránky se nově budou moci stát členy Skupin. Tento krok byl přitom až donedávna dostupný pouze osobám, nicméně nově správci Skupin budou moci zvolit variantu „Umožnit Stránkám, aby zažádaly o členství ve Skupině”. Zmíněná funkce je tedy volitelná a pokud by Stránka porušovala pravidla skupiny, může dostat ban , stejně jako každý jiný člen.

Uvedené novinky si všimla facebooková expertka Mari Smithová a následně o ní informoval Matt Navara.

Možnost komunikovat ve Skupinách může být užitečná především pro veřejně známé osobnosti, vydavatele, charity a další subjekty , které častěji vystupují coby Stránka než v rámci osobního profilu.

Mluvčí Facebooku k novému nástroji uvedl:

Slyšeli jsme od uživatelů, že by bylo vítané, kdyby mohli získat bližší kontakt s veřejnými osobami, neziskovými organizacemi, vydavateli a podniky. Již dříve jsme spustili funkci, kdy Stránky mohou používat Skupiny tak, aby mohly více spolupracovat se svými komunitami. Nyní testujeme možnost, aby se Sránky připojily k již existujícím Skupinám".

Prozatím se však jedná jen o testovací verzi, která nemusí být dostupná všem Skupinám. Navíc není zřejmé, jak se vlastně může samotná Stránka do Skupiny přidat. O průběžném vývoji vás budeme nadále informovat.

Zdroje: Wersm, Mashable

Kam dál?

V květnu tohoto roku Facebook představil nové nástroje pro správce Skupin. Mezi nimi například edukační portál, online podporu přímo od Facebooku a předschvalování členů. To vše má usnadnit práci adminům a současně zajistit bezpečné prostředí ve Skupinách.

Tím však výčet letošních změn není zdaleka vyčerpán. V červnu Facebook oznámil, že spouští testování zpoplatněného členství Skupin, přičemž měsíční poplatky se budou pohybovat mezi 5 až 30 dolary.

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: