Facebook testuje CTA stickery ve Stories stránek

7. 1. 2019 | Petr Michl
Facebook přichází s dalším testem, který má učinit Stories na největší sociálním médiu atraktivnějším formátem. Nově zkouší call-to-action tlačítka pro FB stránky.



Facebookové stránky mají již delší dobu možnost přidat CTA tlačítka na svou titulku. Na Pages samotné ovšem chodí minimum uživatelů, většina čeká na to, co jim nabídne algoritmus. Ve Stories stále není taková konkurence jako v news feedu. Představují tak zajímavou možnost, jak nabídnout uživatelům řešení bez toho, aby museli opouštět prostředí sociálních sítí. Ukázku použití v praxi sdílel na Twitteru Matt Navarra. Mezi možnostmi tak jsou „Shop Now”, „Book” nebo Get Directions


Zdroj: Twitter / Matt Navarra

Facebook nedávno testoval ve Stories i možnost sdílet link. Ta funguje i ve Stories na Instagramu. CTA tlačítka na ní ovšem bohužel chybí. Doufejme tak, že přejde tato možnost i tam, na platformu, kde Stories skutečně frčí.

Na modrobílém sociálním médiu to neplatí zcela. Poslední oficiální informace ze září 2018 prozrazuje, že celosvětově na Facebooku a Messengeru sleduje Stories 300 milionů uživatelů denně. Při součtu uživatelů obou platforem (3,5  miliardy) to je méně než 10 %. Nejde to už přehlížet, ale těžko můžeme mluvit o nějakém zázraku.Skýtá to ale i výhody: mimo zmíněné menší konkurence i to, že FB tyto nové funkce nabízí zatím zdarma bez nutnosti svázat s reklamou.

Zdroje: SMTD, WERSM


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: