Facebook radí: 5 tipů pro zvýšení prodejů během Vánoc

17. 12. 2018 | Milada Zemanová
V prvním listopadovém týdnu zaznamenal Facebook 40 milionů interakcí souvisejících s nákupy. Díky reklamám na Instagramu, Marketplace a za využití speciálních reklamních formátů mohou marketéři zvýšit své prodeje v předvánočním období.

Do Vánoc zbývá už jen týden, o to hektičtější je nyní boj o zákazníky, a to i na Facebooku. Právě tato sociální platforma připravila 5 tipů, které marketérům pomohou využít sílu trhu. Za první listopadový týden bylo na Facebooku zaznamenáno 40 milionů nákupních interakcí, přičemž v 76 % případů pocházely od žen a 27 % zajistila věková skupina v rozmezí 25 až 34 let.

Víceprezidentka globálních marketingových řešení Facebooku, Nada Stirrattová, uvedla:

O svátečním období se lidé na Facebooku objevují a sdílí své zkušenosti se značkami a výrobky, které jim přináší radost. V posledních několika letech jsme viděli, že tyto rozhovory začínají dlouho před samotnými svátky, a to platí i letos. Abychom pomohli marketérům, jak se blížíme k nejrušnějším nákupním dnům v roce, sdílíme několik klíčových tipů, které pomáhají značkám spojit se s zákazníky a nakupujícím objevit a koupit právě ten dárek, který hledali."

Přehled jednotlivých tipů si přečtěte níže.

Upoutejte pozornost tématickými šablonami

Facebook vytvořil sváteční design, které umožňují převést obrázky a text do videoreklam, které cílí primárně na mobilní zařízení. A značky, které již používají dynamické reklamy, mohou vyzkoušet nové kreativní nástroje, které umožňují reklamy překrýt vánočním designem.

Využijte reklamní formát Collection

Reklamní formát Collection spojuje video s produktovým katalogem, který pak dále odkazuje na webovou stránku nebo aplikaci inzerenta. Má pomoci lidem objevit produkty a služby a dokončit nákupní proces. Umožňují zákazníkům prohlédnout si nabídku značky, vybrat reklamu ve svém news feedu a rychle se přemístit k samotnému zakoupení.

Tento reklamní formát spolupracuje s Instant Experience (dříve Canvas), který umožňuje inzerentům vytvářet interaktivní formát reklamy určený pro mobilní zařízení pomocí předpřipravených šablon.

Použijte prodejní nabídky na Instagramu

Zdroj: The Verge

Podle studie Salesforce je letošní předpokládaná e-commerce návštěvnost na Instagramu o 51 % vyšší než ve stejném období v loňském roce. Podle Facebooku ve 3. kvartále roku 2018 celkem 90 milionů uživatelů Instagramu kliklo na prodejní příspěvky, aby zjistili detaily o konkrétním produktu . Tedy například cenu, detaily produktu, apod. A právě k tomuto můžete využít Shopping tab, záložku s prodejními nabídkami.

Využijte reklamy na Marketplace

Pomocí Marketplace můžete pomoci maximalizovat výsledky svých kampaní. 800 milionů lidí přichází na Facebook každý měsíc, aby nakoupili a prodali věci . Takže v případě, kdy spustíte reklamy i na Marketplace, oslovíte zákazníky v prostředí, ve kterém již nakupují.

Využijte cílení na návštěvníky kamenných obchodů

Podle studie pro eMarketer, navzdory vzrůstajícím elektronickým nákupů, většina amerických spotřebitelů stále nakupuje v kamenných obchodech. Pomocí facebookových reklam můžete cílit reklamu svého kamenného obchodu na zákazníky podle jejich lokality.

Již v loňském roce Faceboook umožnil některým CRM systémům přímé propojení s offline měřícím systémem konverzí. Facebook využil offline interakci zákazníků k aktualizaci nastavených Custom Audiences v reálném čase, což přispělo k lepšímu cílení reklam.

Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.