Facebook celosvětově spouští Stories pro Skupiny

12. 12. 2018 | Milada Zemanová
Group Stories mají pomoci k větší interakci mezi členy Skupin. O tom, kdo bude moci Stories přidávat, budou rozhodovat správci. Nově přibyly také reakce pomocí emoji.

O tom, že Facebook připravil Stories, které jsou viditelné jen ostatními členy konkrétní skupiny, jsme vás informovali již v loňském roce. Tento týden však tato sociální síť oznámila, že tzv. Group Stories (Stories ve Skupinách) budou k dispozici globálně.

Uveřejňování Stories budou korigovat administrátoři podle klasických pravidel pro příspěvky na zdi. Mohou tedy rozhodnout, jestli do Stories může přispívat kdokoliv, nebo jednotlivé příspěvky budou podléhat schválení.

Současně tak má zmíněný nástroj pomoci k vyšší interakci mezi členy jednotlivých Skupin.

Christine Rushingová, správce Skupiny Milky Mommas, uvedla, že její komunita využívá Stories, aby spolu jednotliví členové sdíleli zábavné momenty. Rushingová k funkci dále doplnila:

Naši členové jsou nadšení, že mohou tuto funkci využít k představení svých rozkošných dětí. Je to skvělý způsob, jak se členové mohou navzájem sblížit a sdílet spolu střípky z každodenního života. Z pozice administrátora oceňuji flexibilitu této funkce a možnost přímo komunikovat s členy Skupiny."

Facebook dále oznámil, že nově bude možné ve Skupinách reagovat na obsah pomocí emoji.

Nástroje pro správce

V říjnu tohoto roku Facebook představil řadu nástrojů, které mají správcům pomoci při práci se Skupinami. Konkrétně se jedná o následující:

  • Zablokovat nebo ztišit člena, aby nemohl přispívat do Stories.

  • Schvalovací funkce (bez schválení členové nemohou příspívat do Stories).

  • Možnost vymazat jakékoliv Stories, pokud nesouvisí se Skupinou.

  • Možnost, že pouze správci mohou vytvářet Stories v dané Skupině.

  • Vypnout funkci Stories, takže nebude ve Skupině k dispozici.

Členové Skupin uvidí Stories jak ze svých telefonů, tak stolních počítačů. Nicméně vytvářet je bude možné pouze z mobilních telefonů.

Zdroje: Facebook, Marketing Land, Adweek

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.