Engage Prague 2018 ukáže sílu konverzace na sociálních sítích

26. 4. 2018 | Petr Michl
Praha se brzy stane nejdůležitějším místem pro digitální marketéry z celého světa. V polovině května sem totiž dorazí významní představitelé světových médií (CNN, National Geographic, Buzzfeed) a zástupci marketingu prestižních firem (Renault, Converse, Canon). Na 4. ročníku konference Engage Prague budou mluvit o tom, jak jsou v dnešní on-line době důležité konverzace, a poradí, jak je úspěšně vést.

Letošním tématem konference Engage Prague která se uskuteční od 16. do 18. května v pražském Foru Karlín a přilehlých prostorech, je Power of conversations. „Hlavním cílem je jako každý rok vzdělávat marketéry, kteří pracují a přicházejí do styku se sociálními sítěmi. Chceme, aby se učili od ostatních marketérů, kteří jsou profesionály ve svém oboru v různých koutech světa,“ popisuje poslání akce zakladatel akce Socialbakers  Jan Řežáb.

Do Prahy přijede kromě řečníků z velkých světových značek také spousta zástupců světových médií a několik známých blogerů. Česko navštíví například šéfka social media televizního kanálu CNN Ashley Coadianni, hlavní editorka z Buzzfeed Katie Notopoulos, nebo Mia Vallo, analytička z National Geographic.

Minulý ročník byl plný netradičních řečníků jako Elianne Ramos, která působila v týmu prezidentské kandidátky Hillary Clinton nebo Laura Miller, jež měla na starosti sociální sítě v Bílém domě pro bývalého prezidenta Baracka Obamu. Ani letošní ročník není výjimkou.



„Dorazí Mark Nelson ze Stanford Innovation Peace Lab, která dlouhodobě měří pozitivní a negativní interakce mezi různými zeměmi, a snaží se tak detekovat potenciální momenty, kdy by mohl vzniknout konflikt,“ doplňuje Jan Řežáb.


Atmosféra loňského ročníku Engage Prague 2017


Mezi dalšími hosty, kterým bude patřit stage Engage Prague 2018, jsou zástupci značek Renault, We Are Social anebo Publicis. Na konferenci vystoupí i několik významných influencerů světového rozsahu. Mezi nimi bude zakladatel YouTube kanálu What’s inside, Dan Markham. Ten má 5,5 milionů odběratelů, kteří sledují, co je uvnitř: třeba biliárové koule, meteoritu, vosího hnízda nebo Danova syna. Jeho „rozříznutí" pilou získalo na 16 milionů zhlédnutí.


Zpestření programu obstará mladý kouzelník Julius Dein, kterého sledují miliony fanoušků po celém světě.


Kromě nabitého programu hlavní konference nabídne Engage Prague také 25 praktických workshopů, které se staly velmi populární. Během nich mají účastníci možnost nejenom vidět konkrétní případové studie, ale na vlastní kůži si i vyzkoušet, jak by si s tím poradili oni sami. Tyto workshopy povedou marketéři ze značek jako je Converse, Labmatic, Marie Curie, Canon, Tinkle a mnohé jiné.

Kdy: 16 až 18. května 2018

Kde: Fórum Karlín

Podívejte se na kompletní seznam řečníků a program

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.