E-commerce forum 2014: Od kožených brašen pana Tlustého k největším online obchodníkům

28. 4. 2014 | PM

Sedmý ročník největší e-commerce akce na českém trhu E-commerce forum se bude konat  28. a 29. května, tentokrát poprvé v moravské metropoli. Připraveny jsou bloky přednášek domácích i zahraničních odborníků i praktické dílny pod vedením zkušených mentorů, kteří vás provedou úskalím e-commerce podnikání v Čechách.

Nedávejte si skromné cíle! Ať už jste marketér, manažer, majitel e-shopu či franšízy, stratég značky nebo retailový hráč zasloužíte si vědět, jak se stát nejlepšími od těch nejpovolanějších. Darko Butina pomáhal vybudovat největší e-shop na slovinském trhu Mimovrste. Dle jeho názoru se e-commerce společnosti zabývají příliš marketingem, UX a technickými otázkami, místo aby řešili nabídku zboží, cenovou politiku, logistiku a zákaznickou podporu. Darko předvede, jak je možné výrazně zlepšit výsledky eshopu podle správného řízení sortimentu, cen, nákupu, zákaznického servisu a dalších procesů.

Ivan PetrůvBrašnářství Tlustý předvede, jak se z upadajícího brašnářství stala moderní a rychle rostoucí firma. Podařilo se to díky tomu, že o sobě dala vědět na internetu a vybudovala si komunitu fanoušků na Facebooku. Přirozenou součástí podnikání firmy dnes není jen šití brašen, ale i focení momentek dílny nebo natáčení produtových videí.


Zdroj: www.romantlusty.cz

Sylvain Lierre strávil více než deset let u mezinárodních reklamních agentur jako BBH, Ogilvy a Wieden+Kennedy, nyní pracuje pro nizozemského výrobce elektroniky, Philips, a je zodpovědný za digitální strategie několika řad kávovarů. Ve své přednášce vám vysvětí souvislost mezi UX a shopper marketingem i to, jak rostoucí přítomnost mobilní technologie v našich životech mění naše očekávání, pokud jde o interakci se značkami a nákup zboží. Co UX opravdu znamená a jak se může promítnout do lepších nákupních zkušeností. Kážy příklady toho, které značky využily vliv skvělých uživatelských zkušeností pro překonání konkurence.  A co je nejdůležitější. Nastíní i to,  jak to se svou značkou můžete dokázat i vy,

„Chcete-li mít konkrétní a pozitivní výsledky svých e-commerce aktivit, je dobré se inspirovat a učit od těch, kteří uspěli.  Na e-commerce fóru jdeme k  věci a neplýtváme plytkými slovy," říká Tomáš Jindříšek ze společnosti Dark Side, spolupořadatele akce.  „Vývoj v e-commerce každým rokem přináší  nové poznatky, jak nejlépe provozovat e-shop a jak například zlepšit jeho výsledky podle správného řízení sortimentu, cen, nákupu, zákaznického servisu apod.," dodává Tomáš Hájek, ředitel asociace ADMEZ.

Nový koncept sdílení zkušeností - pracovní dílny s mentory

Jaké jsou trendy a budoucnost v doručování zásilek? Jak skloubit online a offline a jak do byznysu zapojit emoce? Co segmentace a zákaznický support na sociálních sítích? Jak pracovat s případným investorem a na co se připravit?

Konkrétní otázky si žádají konkrétní odpovědi. A na to je nejlepší komunikace face to face.  Série workshopů pod vedením zkušených mentorů – to je novinka, se kterou se každý účastník E-commerce fóra setká a kde se rozhodně nudit nebude.  Praktické zkušenosti a znalosti si v rámci workshopů vymění celá řada osobností českého on-line byznysu - Ondřej Vaňha (obchodní ředitel DPD), Kamil Demuth (marketingový ředitel CZC.cz), Adam Zbiejczuk (blázen do sociálních sítí, KII), Tomáš Jindříšek (šéf Dark Side), Jiří Hlavenka (investor, Fayn Telecommunication), Eva Vašková Čejková a Helena Plívová (šéfky Ženy s.r.o.), Vít Horký (šéf Brand Embassy), Jan Penkala (šéf Acomware), Pavel Doležal (známý  vizionář a investor, Netmail), Jan Matoušek (majitel Datamind) nebo Tomáš Braverman (ředitel Heureka CZ a SK).

Dobrá konference a fórum se nemůže obejít bez silného networkingu, který jemně a chytře vede účastníky k poznávání a dalšímu sdílení zkušeností a idejí. Chybět nebude dobrá cimbálová muzika od podlahy, grilování a opékání buřtů pod širou oblohou a moravské víno, které zpestří vážný tón pracovních hovorů.

Kdy: 28. 5. (13:30 - 18:15) a 29.5. (9:00 - 12:00) 2014
Kde: Hotel Atlantis - Brána 177, Rozdrojovice, Brno
Prohlédněte si kompletní program a registrujte se

Štítky dokumentu: E-Commerce Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: