Content First 2018: jak vyhrát i bez Ester Ledecké

24. 5. 2018 | Petr Michl
Coca-Cola měla před zimními olympijskými hrami jako hlavní tvář Ester Ledeckou a k tomu cool dupačky. Jen to ale značce úspěch nezaručilo. Na Content First se dozvíte, jak dokázala díky poctivé přípravě vytěžit z olympijských příležitostí maximum: mimo jiné i díky sérii krátkých (GIF) videí s Ester.



Přijďte si 12. června vychutnat inspiraci pro efektivnější obsah v podobě případových studií, konkrétních čísel a návodů, jak na content marketing. O uspokojení vašeho apetitu se postará 14 řečníků z agentur, korporací, menších firem i freelancerů. Potravu nejen pro juniory, ale i pro seniorní lidi z oboru a markeťáky s mnoha lety praxe nabídne pátý ročník konference Content First.

Petru Dolejšovou nejspíš znáte jako advokátku a mistryni ve znalostech o GDPR. Ve své přednášce se podívá na zoubek obsahu z právního hlediska. Řekněte, když tvoříte obsah, o čem přemýšlíte? Aby byl užitečný? Zábavný? Kreativní? Myslíte i na to, abyste si díky němu nevykoledovali flastr od úřadu nebo nepříjemnou žalobu od konkurence? Ocitnout se mimo zákonem vymezené hřiště totiž můžete raz dva.

Kvalitní a pečlivě vytvářený obsah dokáže nejenom sbírat palce a srdíčka, ale v dlouhodobém měřítku i měnit sentiment okolo celé značky. Přijďte si poslechnout, jak Jiří Markvart s kolegy z Follow Bubble pomohli Mekáči rozprášit hoaxy, umlčet hejtry a s minimálními náklady nasbírat oddané ambasadory.

Využíváte ve své komunikaci Messenger Bots? Inspirujte se od těch, co mají úspěšné kampaně už za sebou. O chatovacím ďáblu pro Kinder Bueno, který svým tvůrcům vytřel vlastními výsledky zrak, budou mluvit zástupci ze Socialsharks. Dozvíte se, co mu předcházelo, co následovalo a proč je z dlouhodobého hlediska dobré budovat loajální komunity.

Soutěž o unikátní pyžama, plechovky v limitované edici s designy 11 olympijských sportů a heslo „Kdo nezívá, není Čech“. Olympijská kampaň Coca-Cola trhala rekordy #vednevnoci. Jak jim fungoval obsah nejen na Insta Stories vám řekne Zuzana Kadlečková. Dozvíte se, jestli za celkovým úspěchem kampaně stál dopředu připravený obsah nebo pohotové reakce během Olympiády.

Jak dělat Facebook, Instagram a Twitter s omezeným rozpočtem, malým týmem a stejně dosáhnout skvělých výsledků? Na příkladu Prague City Tourism vám to ukáže Michaela Losekoot. Nejen o tom, jak se jim podařilo navýšit engagement na Instagramu skoro o 20 000 %, uslyšíte právě v její přednášce.

Za brilantní komunikaci HZS hlavního města Prahy s veřejností i médii na sociálních sítích stojí Martin Kavka. Tiskový mluvčí a šéf pražských hasičských vyšetřovatelů se jí věnuje téměř 24/7. Nejen proto jsou čeští hasiči na Twitteru považovaní za průkopníky mezi ostatními složkami veřejné správy. Přijďte si poslechnout, čím se inspirují a jak tvoří obsah.

Content First 2018
Kdy: 12. 06. 2018
Kde: OKsystem

Prohlédněte si kompletní program konference.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: