Citylight nutí lidi v metru zívat. A pak jim nabídne kávu

25. 5. 2015 | Petr Michl
Také zíváte? A nechtěli byste si dát kávu?



Zívání je nakažlivé. Tento poměrně dobře známý fakt využila skvěle brazilská značka kávy Café Pelé. V jedné stanici metra v  São Paulu instalovala citylight, který donutil zívat doslova všechny cestující. A pak jim nabídl kávu.

Na citylightu s detailem hlavy muže byly umístěny senzory pohybu. Když kolem někdo prošel, muž z reklamy zazíval. Brzy se nakažlivost tohoto chování, která dosahuje dle akademických studií v bezprostředním okolí zívajícího až 70% úspěšnost, rozšířila na celé nástupiště. Lidi čekající na metro po chvíli zívali na všechny strany. V ten moment se na displeji objevila otázka: "Také zíváte? Nechtěli byste si dát kávu?"



Krátce na to se na perón dostavily krásné hostesky rozdávající zívajícím kávu Café Pelé. Oblečení těchto dam bylo možná až poněkud přehnaně sexy, ale přesto se tato aktivace realizovaná agenturou Lew'LaraTBWA  rozhodně povedla. V něčem nám připomíná možná ještě zdařilejší využití citylightu vybaveného senzory pohybu ze švédského metra. O něm si přečtěte v článku Reklama, která vás odfoukne.

Zdroj: AOTW

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: