Carsharingová služba SmileCar představuje ve 12 spotech hlavní nevýhody autopůjčoven

14. 11. 2017 | Petr Michl
K čemu je dobré sdílení aut? Po zhlédnutí těchto reklam dojdete k názoru, že minimálně nemůže být horší než byrokratické a jiné háčky klasických autopůjčoven.

                        

Největší carsharingová služba v ČR, SmileCar, představila svou novou kampaň. Ve dvanácti spotech přibližuje odlehčeným způsobem hlavní výhody carsharingu a porovnává je s klasickou autopůjčovnou. SmileCar chce pomocí kampaně vybudovat komunitu lidí, kterým je carsharingový koncept blízký.

Carsharing se v ČR těší stále větší oblibě a roste počet lidí, kteří nevnímají auto jako součást společenského statusu, ale především jako dopravní prostředek z místa A do místa B. Právě na tuto skupinu lidí cílí nová kampaň SmileCar. 

Ve dvanácti videospotech, které poběží primárně na YouTube, SmileCar představuje hlavní výhody carsharingu a porovnává je s nabídkou autopůjčoven. Ty jsou tu reprezentované veskrze neochotným a divným chlápkem, který na vás ve snaze zařadit vás na do fronty klidně zahuláká: „Mladej, před tebou jsou tady jiný kavky.“ 

 

V další reklamě poté odmítá zákazníka: „Jo tak tobě ještě nebylo 30, tak na půjčení auta zapomeň. Vem si kolo. Auta cucákům nepůjčujeme.“

„Vystřídá se v řízení víc lidí? Platíš! A kilometry v ceně? Na to zapomeň!,“ objasňuje pak další zákonitosti jeho byznysu.

 

Dle SmileCar zákazník v autopůjčovnách často naráží na vyšší cenu, větší vzdálenost od bydliště nebo omezenou nabídku vozidel k zapůjčení. „Když naše služba vznikala, dali jsme dohromady všechny věci, které nám na klasických autopůjčovnách vadily. Od toho jsme se odrazili v rámci naší kampaně,“ dodává Jan Charouz, CEO SimpleCar. „Chceme lidem ukázat, že půjčit auto si mohou i jinak, snadněji, s mnohem širšími možnostmi výběru.“

Kampaň vytvořila agentura Publishers a poběží formou videospotů na YouTube, doplní ji také bannerová a FB reklama. 

Pro SmileCar je to pravá doba, kdy rozjet viditelnou kampaň. Jednou z nejčastějších obav ze sdílení aut z pohledu majitele vozu je obava o zhoršení jeho stavu jako důsledek neohleduplné jízdy dočasných řidičů a vlastně i to, že na carsharing neexistuje pojištění. To druhé již nyní od začátku listopadu pravda. Ve spolupráci se SmileCar vytvořilo pro carsharing pojištění ČSOB, které kryje téměř veškerá rizika spojená s pronájmem vozidel, včetně zpronevěry. Pojištění se navíc uzavírá jen na dobu, kdy je auto pronajaté přes aplikaci, a překrývá stávající pojištění.

Na další spoty ze série se podívejte níže.

 




To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: