Burger King láká na dovážkovou službu další černohumornou sérií reklam

5. 11. 2018 | Petr Michl
Co může být za tím, že to lidé v autě vpálí přímo do výlohy Burger Kingu? Dle fast-food řetězce je viníkem jejich Whopper. Pokud máte takový hlad, prý si ho máte radši nechat bezpečně doručit novou dovážkovou službou.



Burger King
si rozhodně dokáže udělat legraci sám ze sebe. Když v minulosti využil pro své printové reklamy fotografie požárů vlastních hořících poboček, získal za to mimo pobavení zákazníků i mnoho kreativních cen, včetně Grand Prix v Cannes Lions. Nyní zachycuje vpády svých zákazníků na svou pobočku… v autech. 

Ano, může se to stát. V USA jsou lidé ke svým auto sedačkám mnohem více fixovaní než u nás. Prostě máte takový hlad, že stočíte volantem tam, kam jde vaše srdce a žaludek. A může z toho být třeba scéna, kterou vidíte na jedné z nových printových reklam výše. Jako příčinu zachycených karambolů je tedy vidí minimálně Burger King, který se v tiskové zprávě ptá:

„Srážky aut s výlohami obchodů jsou častější, než si myslíte, i kvůli zvýšení incidentů v poslední době kvůli řízení bez dostatečné pozornosti. Nejpravděpodobnějším viníkem  jsou smartphony, ale co takhle chutě na Whopper?

Vše podtrhuje slogan:

„Leave it to us.“

Na Burger Kingu to máte nechat, protože nabízí dovážku jídla s pomocí aplikace třetí strany DoorDash.

Jedná se tak o další vychytralé marketingové pomrknutí, které zákazníky úplně nešetří. Pochází z dílny španělské agentury LOLA MullenLowe, která stojí také za loňským nápaditým promem Scary Clown Night. Pro uklidnění všech, co někdy přišli do styku s korporátními právníky nebo jimi jsou: u žádné z 5 nehod zachycených na reklamách se nikomu nic vážného nestalo a s využitím fotografií dali řidiči nabořených vozů souhlas.

Zbývající printy si můžete prohlédnout níže, kliknutím na fotografii se vám zobrazí její verze v plné velikosti.

Tip redakce:

Připomeňte si reklamy s pobočkami Burger Kingu, které kvůli metodě pečení burgerů na otevřeném plameni hoří už od roku 1954.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: