Apple představuje Jednu noc na zemi

10. 2. 2017 | Milada Zemanová
Jak dokázat, že iPhone 7 skvěle fotí i ve špatných světelných podmínkách? Apple využil fotografie nafocené během jedné noci na 6 kontinentech na billboardech.

Apple vydal novou kampaň outdoorových reklam s názvem „Shot on iPhone“ (vyfoceno na iPhone, pozn. redakce). Ta má poukázat na fakt, že low-light kamery na modelu iPhone 7 nabízí přitažlivější fotografie i za nízkého osvětlení.

Společnost Apple vyzvala své příznivce, aby se konkrétně 5. listopadu 2016 vyfotili po setmění. A ze snímků pořízených během jediné noci na 6 kontinentech vytvořil velkolepou koláž. Snímky zachycují nejrůznější kouty země: od ulice v Miláně přes Šangaj až po ledové jeskyně na Islandu.

Na sérii všech snímků se můžete podívat v krátkém noir videu níže.

Někteří fotografové podstoupili extrémní podmínky, aby mohli pořídit jedinečný snímek. Například fotograf z Chicaga Reuben Wu cestoval na Jávu, aby zachytil 130 aktivních vulkánů pomocí iPhonu připevněného k dronu. Ruairidh McGlynn cestoval celou noc na psím spřežení, aby zachytil arktickou krajinu.

Tato kampaň skvěle cílí na milleniály, kteří jsou často posedlí se zaznamenáváním každé své aktivity pomocí svého telefonu a současně často zůstávají vzhůru po setmění.

Jednotlivé fotografie jsou skutečně úchvatné, některé se objeví na billboardech ve 25 zemích světa. Na vybrané snímky se můžete podívat níže.

Zdroje: Adweek, Apple

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: