Apple chce vánoční reklamou dodat lidem sebevědomí

22. 11. 2018 | Milada Zemanová
Povedená reklama dokázala doručit poselství bez toho, aby prozradila, o co se v ní vlastně jedná. Pokud rádi tvoříte a stydíte se své výtvory ukázat světu, bude s vámi tato kampaň rezonovat o to víc.

Společnost Apple představila letošní kampaň s názvem „Share Your Gifts” (Sdílej své talenty, pozn. redakce), která vás osloví nejen digitálním zpracováním a povedenou grafikou, ale i řadou detailů . Celá kampaň má téměř tři minuty a na první pohled se může zdát, že se bude jednat o pohádku. Není tomu ovšem tak, protože se příběh odehrává v moderní době. Jeho hlavní hrdinkou je dívka jménem Sofia, jejíž život sledujeme po dobu několika měsíců. Během této doby prožívá svůj běžný život, chodí do práce, do kavárny, stará se o svého psa a pravidelně pracuje na svém MacBooku a následně si něco ukládá do krabice.

A právě to, co do ní ukládá a nechce nikomu ukázat, se zásluhou zimního počasí nakonec dostane přeci jen ven. Jak celý příběh skončí se už ale podívejte sami.

Pokud jste celou dobu napjatě čekali, co se tedy skrývá v krabici, tak jste možná trochu zklamaní. Příběh totiž nebyl o velkém odhalení, ale má divákům dodat odvahu, aby se nebáli se svými výtvory vyjít ven a ukázat je veřejnosti. Ve skutečnosti se tak vlastně stejně nedozvíme, co dívka vytvářela, ale to, že její práce viděli ostatní lidé jí potěšilo a dodalo sebevědomí.

Za kampaní stojí kreativní agentura TBWAMedia Arts Lab ve spolupráci s animátory z Buck Productions. A právě její autoři upozornili, že podle průzkumu si celkem 7 z 10 lidí si myslí, že nejsou kreativní. Tato reklama možná přesvědčí stydlivé kreativce, aby své počiny ukázali světu. Protože tvořit sám pro sebe je jistě pěkné, ale pokud se o svou tvorbu podělíte s dalšími lidmi, potěšíte nejen je, ale ve výsledku opět sami sebe.

Pokud vás kampaň zaujala, doporučujeme i následující video o tom, jak vlastně vznikala.

Tip redakce: 

Technologie se mění, ale láska zůstává. Apple nás před pár lety dojal vánočním spotem The Song. Připomeňte si ho


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: