Agentura Mother vytáhla na Den matek obří prso

31. 3. 2017 | Petr Michl
Když se vaše reklamní agentura jmenuje Mother, je jasné, že na Den matek se musíte vytasit s něčím kreativním. Mother London upozornila obřím prsem na normálnost kojení na veřejnosti.



Když se vaše reklamní agentura jmenuje Mother, je jasné, že na Den matek se musíte vytasit s kreativním nápadem. Britská pobočka agentury se toho letos nebála a v oblasti Shoreditch v Londýně v den nedávného svátku všech maminek umístila na střechu budovy obří nafukovací prso.

Několikametrová bradavka jistě upoutá, ale toto nebylo pouhé cvičení ve vyvolání pozornosti. Účelem tohoto PR stuntu bylo zdůraznit normálnost veřejného kojení. Kolemjdoucí o účelu akce informovaly oplakátované stěny budovy s hashtagem #FreeTheFeed.

Dle blogového příspěvku agentury je „oslava práva každé ženy rozhodnout se, kdy a jak bude na veřejnosti krmit své dítě bez toho, aby se kvůli tomu cítila nějak zahanbena“. 

Překvapivě se prý přesně to ve Velké Británii dosud děje. Ženy se cítí pozorovány a souzeny, když kojí dítě z prsu a dokonce prý i v okamžiku, kdy ho krmí z lahve. Dle kreativního týmu Mother London je tato aktivita snahou poukázat na problém, který ho zajímá. Za nás to je především nepřehlédnutelný akt, který upozorňuje na  to, že to tato londýnská agenturní matka umí rozjet ve velkém a rozhodně se ničeho nebojí.





Zdroj: Mother London

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: