87 procent lidí nechce platit za online obsah

14. 12. 2009 | RaTP
Téměř devět osob z deseti nechce platit za online obsah. Tedy alespoň podle výzkumu, který zrealizovala agentura GfK Group. Ten byl založen na rozhovorech s 16 800 respondenty v USA a EU. Ze získaných dat vyplynulo, že celá třetina dotazovaných by nejradši získávala veškerý online obsah zdarma a bez reklam, přičemž pouze 13% považuje platbu za online obsah za nutné zlo.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Téměř devět osob z deseti nechce platit za online obsah. Tedy alespoň podle výzkumu, který zrealizovala agentura GfK Group. Ten byl založen na rozhovorech s 16 800 respondenty v USA a EU.
Ze získaných dat vyplynulo, že celá třetina dotazovaných by nejradši získávala veškerý online obsah zdarma a bez reklam, přičemž pouze 13% považuje platbu za online obsah za nutné zlo.

Z průzkumu je také možné získat relevantní obraz využívaní internetu a získávání online dat v Ameuregionu. Například ve východní Evropě (kam se řadí i ČR) by za stahování ilmů zaplatilo jen 7% dotázaných, Řekové se zase zdají být národem, který nejvíce akceptuje online reklamu, pokud díky ní získají obsah zdarma, 54% Španělů by naopak chtělo obsah zdarma a bez reklam.
Nejochotnější platit za obsah jsou již tradičně Američané, Švédové a Britové - zde se hodnoty pohybují v rozmezí od 17 do 25 procent.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: