Ad Intel: Kaufland zadal v prvním pololetí 2018 reklamu v ceníkové hodnotě přes 850 milionů korun

7. 8. 2018 | redakce
Reklamě se v prvním pololetí opět dařilo, růstový trend pokračuje. Největším inzerentem byl přitom jednoznačně Kaufland následovaný Lidlem, na třetí pozici je Alza.cz.

Reklamní trh navýšil v prvním pololetí 2018 ve srovnání se stejnou částí minulého roku o 9 %. Dlouhodobý trend tak i nadále zůstává růstový. Největší zásluhu na tom má televize a rozhlas, oba mediatypy vykazují 11% nárůst. Neztrácejí však ani tisková nebo out-of-home média. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere.

Největším inzerentem byl v prvním pololetí Kaufland, ceníková hodnota jeho inzerce přesahuje 850 milionů korun. Ten zároveň vykazuje v rámci TOP 10 zadavatelů největší nárůst objemu inzerce oproti prvnímu pololetí minulého roku. Mezi 5 největších zadavatelů reklamy prvního pololetí 2018 dále patří Lidl, Alza, Procter & Gamble a Sazka.

Hodnota reklamy vychází z ceníků jednotlivých médií. Její propojení s metodickým popisem inzerce umožňuje přiřadit jednotlivé reklamní výskyty daným zadavatelům.


Tip redakce:



Ja, ja, Kaufland tu je z lasky k Tchesku. Víme, přesto ho ale za nějakého krále reklam nepovažujeme. To ale neznamená, že by neměl v nedávné minulosti své světlé momenty. Mezi ty patří jistě vánoční spot Petra Čtvrtníčka se třemi Němci jak vystřiženými z České sody.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: