Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu

24. 3. 2009 | Brož František

ADMAZ je profesním sdružením právnických a fyzických osob podnikajících v direct marketingu a zásilkovém obchodu. V rámci České republiky je členem Rady pro reklamu a Svazu obchodu a cestovního ruchu, na mezinárodním poli pak Evropské asociace zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropských direct marketingových agentur (FEDMA).

K hlavním cílům asociace patří rozvoj seriózního direct marketingu a zásilkového obchodu, hájení profesních zájmů členů a jejich zastupování při jednání se státními orgány, společná profesní propagace, organizování odborných akcí pro členské firmy, výměna zkušeností, poradenství.

zdroj: www.admaz.cz

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: