produktový marketing

1. 10. 2008
zabývá se podporou prodeje konkrétního produktu či služby; jeho hlavním a nejdůležitějším cílem je systematické budování firemní reputace (reputation management), jedná se o dlouhodobou strategii a k ní využívá hlavně public relations
59% manažerů očekává v roce 2020 stejný nebo vyšší rozpočet na PR. 1
  • Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
  • Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
  • Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
  • Jak prosazovat obsah do médií?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: PR Klub 5/2020
zabývá se podporou prodeje konkrétního produktu či služby; jeho hlavním a nejdůležitějším cílem je systematické budování firemní reputace (reputation management), jedná se o dlouhodobou strategii a k ní využívá hlavně public relations

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: