Přichází Halloween a s ním i fast foodové horory. Zvládnete ty od Burger Kingu a Jack in the Box?

18. 10. 2023 | Petr Michl
Peprný telefonát od Burger Kingu nebo zkázu přivážející dodávka s tacos. To vše uvidíte v hororových dílech, které ve vás chtějí vyvolat hlad a strach zároveň.

Mladá dívka sleduje sama ve tmě televizi, když jí volá neznámé číslo. Po zvednutí telefonátu se ozve strašidelný hlas:

„Je zpátky. Jde si pro tebe.“

 

Běží do ledničky pro „mléko pro nouzové případy“, uteče z místnosti a nastartuje svoje auto a ujíždí, jak nejrychleji může. Na další zápletku se raději podívejte sami.

 

.

.

.

.

.

.

Burger King historicky vytváří na Halloween kampaně, co uvíznou v paměti. Tentokrát volí spojení s produktovým promem na Ghost Pepper Whopper a Ghost Pepper Chicken Fries. Právě ty se zjeví na zadním sedadle dívky, které uprostřed noci auto vypoví službu.

Zaskřehotá vrána, okna se zablokují a z rádia se ozve volající s hlasem masového vraha z hororu: „Před horkem neutečeš." („You can’t run from the heat“). Nezbývá tak nic jiného než se podvolit extra peprnému fast foodu.

Na konci videa dívka se během živého hovoru svěřuje fanouškům, že zvládla i pálivé koření bez problémů (možná díky zmíněnému „mléku pro nouzové případy“, pozn. red.), aby pak démonickým hlasem promluvila:

„Přijde si i pro vás."

A minimálně pro americké zákazníky skutečně může. Ti si totiž podobný telefonát s individualizovaným oslovením mohou objednat na microsite TheCall.BK.com.

Za spot „The Call“ stojí agentura Dentsu Creative a produkce Wild Gift Content a inspirací pro ně byl prý klasický horor Vřískot i populární série American Horror Story. Ven vyšel příhodně na pátek třináctého a mimo onlinu straší lidi i jako reklama před filmy v kinech.

 

Neexistuje nic jako Tacos zdarma (pro zlobivé koledníky)

The Call od Burger Kingu byla přímočarou podívanou, konkurent na trhu fast-foodových řetězců, Jack in the Box, se nicméně rozhodl pro mnohem epičtější záležitost. Agentura TBWA\Chiat\Day L.A. s režisérem Marcusem Dunstanem pro něj natočila temný a brutální sedmiminutový hororový kraťas.

Teenagerům v halloweenských kostýmech, kteří šikanovali jiné koledníky „ze základky“, se dostane možná až příliš krutá odplata.

Morálním poučením je, že pro zlobivé koledníky neexistuje nic jako Tacos zdarma. Jack in the Box figuruje v příběhu jako organický product placement právě jen v podobě Tacos, které jsou hybatelem děje.

Na scénáři se podíleli i scénáristé American Horror Story a série The Saw. Na hororové atmosféře hollywoodských parametrů se to skutečně odráží. Na reklamu značky jde skutečně o hustý materiál. A i díky připomínce v podobě plakátu níže nás asi dodávka s „Free Tacos“ bude dlouho strašit. 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: