Apple a jeho Smolaři jsou zpět! Tentokrát nás naučí, jak ochránit svůj Mac

3. 8. 2023 | Aneta Birnerová
Čtvrtý díl o oblíbeném týmu obalových designérů je tady. Apple pokračuje v úspěšné strategii propagovat své produkty pomocí krátkých filmů. Tentokrát nás čeká strhující honička za ukradených Macem.

<Kampaň: Apple at work: Swiped Mac (Apple v práci: Šlohnutý Mac)

Předchozí díly: The Underdogs (Smolaři), The Whole – Working from Home Thing (Celá ta věc ohledně práce s domova), Escape from the Office (Útěk z kanceláře) 

Značka: Apple

 

Apple nám v novém 8minutovém reklamním snímku vrací Smolaře. Jde již o čtvrtý díl této série o čtyřčlenném týmu startuperů, kteří utekli z kanceláře. 

Každý díl na pozadí zábavného příběhu představuje, co všechno produkty od Applu dokážou. Některé funkce jako třeba skupinové hovory všichni dobře známe. Jindy jde o nečekané vychytávky. Věděli jste například, že ručně psaný text vyfocený v aplikaci Poznámky můžete automaticky převést na naskenovaný dokument?

Tentokrát se Apple tematicky zaměřil na bezpečnost. Protože i když si v zápalu pracovního přepětí tisíckrát odfrkneme, že nám počítač může být ukradenej, není to žádná sranda, když se to skutečně stane. 

S tím souhlasí šéfka Smolařů Bridget, která se v rámci vzrušení ze setkání s významným investorem na okamžik zapomene a otočí ke svému pracovnímu Macu zády. 

Záhy ji poleje hrůza, když se na jejím iPhonu objeví notifikace o tom, že počítač „již není v dosahu“. 

Myslíte si, že její další kroky vedly na policii? Tak to ani náhodou. Díky zapnuté funkci sledující všechna zařízení se Bridget vydává na rychlou a zběsilou jízdu po bazarech a černých trzích. Zlodějům se totiž nedaří Mac prodat. A vy už jistě tušíte proč. 

„Kdybych chtěla ztrácet čas, zavolám svému ex,“ upozorní zloděje majitelka zastavárny poté, co banditi nejsou schopni Mac odemknout. „Žádné heslo, žádné burrito, chlapi,“ vysměje se jim zase prodejce v bazaru pro elektroniku, „tahle věcička má lepší zabezpečení než Oblast 51

I když se rád chlubí svými intuitivními prvky, Apple stále nedokáže všechno. To s humorem přiznává prostřednictvím trapného ticha, které nastane poté, co se zoufalí Smolaři ptají Siri, kde parkují. 

„Jezevec,“ vzpomene si nakonec jeden ze zlodějů, „Jezevec koupí všechno a bez otázek.“ Než se však muži dostanou do kyberpunkové nory na černém trhu, Bridget stihne zavolat Apple podporu a počítač zamknout. Jezevci tak přistane na stole pouze velmi drahé těžítko. 

Tím ovšem závod o čas nekončí. Po zamknutí počítače Apple podpora začíná odpočítávat čas, během kterého Brigdet musí počítač buď najít, nebo se vrátí do továrního nastavení. 

Stihnou se Smolaři k Macu dostat včas? Přesvědčte se sami.

Podívejte se na předchozí díly Smolařů

Máte zrovna pauzu na kávu a váš počítač leží v bezpečí na stole? Využijte volného času a shlédněte s námi všechny díly reklamního seriálu Apple at Work

První díl představil nyní již legendární čtveřici designérů sužovaných despotickou šéfovou a lhostejným Mikem z finančního. Naši hrdinové se zde potýkali s proklatě krátkou lhůtou na vývoj kulaté krabice na pizzu. Bohužel zbavit se rohů není tak jednoduché, jak si Smolaři mysleli…

Pracujete z domova? A máte na sobě kalhoty? Apple ví, že práce z vlastního obýváku není žádný med. V jednom z našich předchozích článků jsme psali o druhé „smolařské“ kampani, kterou tato značka rozesmála zasmušilý svět roku 2020. Její součástí je také následující klip, jenž vám prozradí, jak vypadá život naší fantastické čtyřky designérů, když musí přijít s finálním produktem v rekordním čase a s polovičním budgetem.

V tomto díle se Bridget, Marie, Brian a Dave, alias Smolaři, rozhodnou podat výpověď. Chtějí totiž založit vlastní startup. 

Chybí jim jediné – produkt. Inspirace je přepadne při nakupování donutů, když si mlsoun Brian postěžuje, že mu sladkosti vždycky zbytečně balí do dvou tašek. Všem se v tu chvíli rozsvítí. Už víte, co budou designovat?

Všichni jsme občas Smolaři. Možná proto tato série reklamních snímků slaví úspěch. Takže ať už se chystáte na důležitý meeting nebo relaxujete po náročném pracovním dni – doufáme, že vaše produkty Apple jsou v bezpečí. 

Kam dál?

Smolaři potřetí – tentokrát na volné noze. Přečtěte si článek o předchozím díle série reklamních filmových snímků od společnosti Apple.

Zdroje: Muse by ClioAd Week, Apple

Štítky dokumentu: Apple Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: