Allegro zahajuje první marketingovou kampaň v Česku a je větší než velká

2. 8. 2023 | redakce, TZ
Allegro má na svém online tržišti 130 milionů aktivních nabídek, prý 10x více než kterýkoliv jiný český e-shop. Reflektuje to i ve své první české kampani „Větší větší“ s maskotem v podobě slona Malvina.

Online tržiště Allegro zahájilo svou první marketingovou kampaň v Česku, jejímž cílem je poukázat na bezkonkurenční šíři nabídky produktů pro lokální zákazníky. První marketingové aktivity odstartovaly 31. července 2023.

Od zboží denní spotřeby až po specializované produkty, zákazníci z České republiky mohou nyní na allegro.cz vybírat zboží napříč nejrůznějšími kategorii pod jednou střechou. V katalogu produktů najdou vše od elektroniky, přes produkty z kategorie dům a zahrada, sport, cestování, auto-moto, módu a obuv, zdraví a krásu, dětský sortiment nebo knihy a média až po umění a sběratelské zboží. Celkem platforma disponuje až 130 miliony aktivních nabídek, tedy sortimentem desetkrát více produktů než kterýkoliv jiný český e-shop.

Marketingová kampaň na podporu spuštění platformy je zaměřena primárně na budování povědomí o společnosti Allegro a její široké nabídce pro české spotřebitele. Kreativní koncept bude realizován v několika fázích, z nichž první jsou spoty představující propojení Allegra s MALL.cz, dceřinou společností a jedním z klíčových prodejců, a oznamující, že „Allegro je váš nový, větší větší MALL.cz“.

„Koncept „větší větší“ je kreativní a dobře zapamatovatelný způsob, jak ilustrovat naše ambice posunout český trh na novou úroveň, která disponuje větším výběrem, větším pohodlím i větším slevami. Rozhodli jsme se proto, že přizvání hrdiny značky MALL, Malvina, do našich spotů je tím nejlepším způsobem, jak naši novou značku přiblížit českým zákazníkům,“ komentuje Martin Komora, ředitel marketingu skupiny Allegro.

V rámci kampaně využije Allegro k oslovení cílové skupiny 360stupňový komunikační mix zahrnující televizi, rádio a digitální média, včetně sociálních sítí a reklamních ploch. Kampaň bude pracovat také s out-of-home formáty a sponzoringem. Tento mnohostranný přístup má zajistit komplexní a efektivní zásah a maximalizovat tak potenciál kampaně s ohledem na cílové publikum.

Kreativní koncept kampaně vytvořila agentura Darwins & the Machine. Reklamní spoty režíroval Roman Valent a produkci zajistilo Darq Studio. Na přípravě marketingové kampaně se podílelo také animační studio Czech Video Center, které mělo za úkol návrh a realizaci nové podoby maskota Malvina.

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: