AI Marketingový výzkum Většina české populace neví, co je deepfake. Falešnému videu s Rakušanem věřilo 17 % diváků
Marketingový výzkum Studie: Celebrity v reklamě ovlivňují postoj lidí ke značce. Nejoblíbenějšími propagátory jsou dlouhodobě herci
Marketingový výzkum Studie: Nejlepší recept na prokliky? Buďte v nadpisech negativní a vymezte se vůči druhým
Budování značky Marketingový výzkum 3 z 10 Čechů chodí do fast foodu aspoň několikrát měsíčně. Reklamou je válcují nejvíce McDonald’s s KFC
Marketingový výzkum Víno jako vánoční dárek. Jeho prodejci investují do inzerce zdaleka nejvíce v prosinci
Marketingový výzkum TikTok YouTube Mladší teenageři sledují videa na malých obrazovkách. Ta oblíbená zas a znovu
E-Commerce Marketingový výzkum Česká e-commerce oslabila. V roce 2023 poklesla o 6 % v meziročním srovnání
E-Commerce Marketingový výzkum Velký test logistiky: jen necelých 50 % e-shopů doručuje do druhého dne od objednání
E-Commerce Marketingový výzkum Výzkum APEK: Kolik dají Češi za dárky na internetu a o co mají největší zájem?
Facebook Instagram Mobilní aplikace TikTok Studie Děti a nová média: děti ve věku 12 až 13 let komunikují s vrstevníky hlavně online, ze sítí tráví čas hlavně na TikToku