Děti jedí více zeleniny díky Bonduelle. Motivují je reklamní dárky

18. 4. 2016 | redakce
Mohou být reklamní předměty skutečně efektivním marketingovým nástrojem? A mají ještě smysl v komunikaci s klientem? Společnost Bonduelle je důkazem toho, že reklamní dárky a propagační předměty pomáhají pozitivně ovlivňovat obchodní výsledky v B2B segmentu.

Mohou být reklamní předměty skutečně efektivním marketingovým nástrojem? A mají ještě smysl v komunikaci s klientem? Společnost Bonduelle je důkazem toho, že reklamní dárky a propagační předměty pomáhají pozitivně ovlivňovat obchodní výsledky v B2B segmentu.

Konkurenční boj o získání a udržení si zákazníka na B2B trzích bývá extrémně náročný a na loajalitu klientů má vliv mnoho faktorů. V současné době nestačí poskytovat kvalitní servis za dobré ceny. Důležitou roli hraje také budování vztahů. Své o tom ví společnost Bonduelle, která v rámci divize Food Service dodává konzervovanou a mraženou zeleninu zákazníkům z oblasti profesionální gastronomie. Tato společnost patří mezi přední producenty a prodejce zpracované zeleniny a své zákazníky si udržuje nejen díky kvalitě produktů, ale také prostřednictvím věrnostních programů.

Věrnostní programy pro B2B klienty

Společnosti Bonduelle se daří dosahovat dobrých výsledků a generovat loajální klientskou základnu právě díky věrnostním programům, které jsou založené na reklamních dárcích. Jedním z těchto programů je projekt Škola plná zdraví (ŠPZ), který cílí na školní jídelny a provozovny veřejného stravování a institucionální gastronomie. Školy zapojené v rámci tohoto programu nakupují zeleninu Bonduelle a za odběry získávají body, za něž si následně vybírají dárky. Firma Bonduelle  pravidelně dárky obměňuje, a tak si zajišťuje neustálý zájem zákazníků. Ročně investuje do reklamních dárků až 50 % svého marketingového rozpočtu.

 

Klíčem k úspěchu je volba vhodných dárků

Obchodní výsledky společnosti Bonduelle dokazují, že reklamní dárky jsou skvělým nástrojem pro budování loajality. Klíčovou roli však hraje znalost cílové skupiny a jejích potřeb. „Vzhledem k tomu, že našimi klienty jsou zejména profesionální kuchaři a kuchařky, inspiraci při volbě vhodných dárků hledáme právě u nich.“ vysvětluje Kristina Hanousková, B2B Brand and Trade Marketing manažerka společnosti Bonduelle Food Service. Funkčnost a originalita jsou hlavní rysy, které musí reklamní dárek splňovat, proto se mezi odměnami ve věrnostním programu ŠPZ objevují především praktické nástroje na vaření, nádobí, kuchařky či reklamní textil.


Reklamní dárky z dílny Silic Média

 

Trendem jsou tailor-made produkty

Bonduelle se snaží podporovat prodej své zeleniny i tím, že cílí na samotné strávníky ve školních jídelnách. Prostřednictvím podpůrného projektu Bondíkmánie odměňuje Bonduelle děti za to, že ve školách upřednostňují zeleninová jídla. Každý malý strávník má kartičku, kam dostává razítka za každý zeleninový oběd. Když je kartička plná, získá žák malý dárek s logem Bonduelle. Dárky v Bondíkmánii jsou rozmanité a mezi nejoblíbenější odměny patří série sběratelských silikonových náramků.


Tyto silikonové náramky s piny ve tvarech oblíbených zeleninových postaviček Bonduelle měly u dětí velký úspěch.

„Kromě kuchařů cílíme také na dětské strávníky, které není jednoduché zaujmout. Standardní nabídka reklamních předmětů je okoukaná, a proto pro nás není dostačující. Z tohoto důvodu volíme zejména zakázkovou výrobu.“ dodává Kristina Hanousková. Zakázková výroba reklamních dárků nabízí široký prostor pro individuální zpracování a originalitu a umožňuje firmám významně se odlišit od konkurence. Originální sběratelská série silikonových náramků s piny ve tvarech oblíbených zeleninových postaviček vznikla ve spolupráci se společností Silic Média.

„Bonduelle je příkladem úspěšné praxe a perfektní ukázkou toho, že originální předměty s firemním logem podporují nejen vztahy se zákazníky, ale také růst byznysu.“ dodává Miroslav Semerád, jednatel společnosti Silic Média. Společnost Silic Média se zabývá vývojem, výrobou a distribucí široké škály reklamních předmětů a s firmou Bonduelle spolupracuje již třetím rokem. „Výrobu odměn do našich věrnostních programů řešíme s partnery, kteří nám poskytují komplexní služby. Abychom ušetřili, obracíme se přímo na výrobce, kteří nám zajišťují grafické vizualizace, výrobu i expedici.“ doplňuje Kristina Hanousková a dodává, že tvorba reklamních předmětů na míru se vyplatí. Důkazem toho jsou zmíněné náramky, jejichž pořizovací náklady byly relativně nízké, ale efekt měly veliký. Děti si ve školních jídelnách objednávaly zeleninové pokrmy, jen aby vytouženou odměnu získaly. Díky tomu mnoho školních jídelen zvýšilo nabídku chutných zeleninových pokrmů a pozitivním dopadem byl i následný růst tržeb společnosti Bonduelle.

Uvažujete-li nad strategií propagace značky či produktů prostřednictvím firemních dárků, poraďte se se specialisty na reklamní předměty. Zkušený výrobce propagačních produktů vám poradí s výběrem, vytvoří profesionální grafický návrh a zařídí vše od výroby až po distribuci.

Sponzorovaný článek

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?