Vysoká škola finanční a správní v Praze

12. 12. 2008 | Brož František

 O Vysoké škole finanční a správní

Marketingová komunikace

Studijní obor je zaměřen na všestrannou přípravu specialistů a manažerů pro sféru marketingové komunikace a médií. Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace. Získají i speciální znalosti a osvojí si četné praktické dovednosti komunikační, sociálně-psychologické a manažerské. Při studiu je kladen důraz na aktivní znalost dvou světových jazyků s důrazem na výuku anglického jazyka a využívání informačních a komunikačních technologií.

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: