Inspirace od těch, co se umí postavit výzvě čelem: Marketing Challenge Forum

13. 9. 2012 | PeMi
Inspirace, podněty a kreativní impulsy od osobností a společností, které se zvládly postavit marketingovým výzvám.

Manažeři na vysokých pozicích mluví rádi o výzvách. V marketingu jich není v době krácení rozpočtů rozhodně nedostatek, o to těžší je se s nimi ovšem vypořádat. Načerpejte inspiraci, podněty a kreativní impulsy od osobností a společností, které to zvládly. Učinit tak můžete již 11. října na konferenci Marketing Challenge Forum.

 

Klíčová témata akce jsou:

  • Můj marketing: co očekávají, žádají a přejí si CEO od marketingu?
  • A zase ta cena! Cenová strategie značek
  • Případové studie
  • Kanálový mix - víte, co vám jak prodává?
  • Zákaznická loajalita k zisku nestačí, rozhoduje pořadí
  • Digital marketing
  • Marketing „na zelené louce"
  • Kreativita a efektivita „naživo"
  • Spolupráce s agenturami

O daných tématech budou hovořit tito odborníci:

  • Petr Adamec, Kraft Foods
  • Tomáš Brejcha, ČEDOK
  • Tomáš Búřil, Adexpres.com
  • Renata Dobiášová, LEO Express
  • Petr Ducháček, TOP 09
  • Vladimír Hlaváček, Zapakatel.cz
  • Jaroslav Ira, ŠKODA POWER
  • Jan Jirsa, LEGO
  • Vít Kahle, Zoologická zahrada hl. m. Prahy
  • Hana Kamińska, Agrofert
  • Ondřej Kasík, AC SPARTA PRAHA
  • Aleš Ondrůj, STUDENT AGENCY
  • Lenka Šilerová, Ipsos
  • Martin Vymětal, Boomerang Publishing

 

Marketing Challenge Forum přinese náhled na obor a jeho fungování z mnoha úhlů. Ten z očí průmyslových gigantů zprostředkují Jaroslav Ira (ŠKODA POWER) a Hana Kamińska (Agrofert), jež vedou marketing ve zmíněných společnostech. To s sebou samozřejmě obnáší hledání rovnováhy mezi nejvyšším vedením a marketingem zahrnující i přesvědčení osoby CEO o jeho důležitosti. Prezentace přinese i tipy pro kvalitní strategii v době zeštíhlování a konsolidaci marketingových rozpočtů dle vytyčených priorit.


Případové studie zaměřené na rozlišné cílové skupiny (mladou generaci, seniory, rodiny s dětmi i sportovní fanoušky) představí Petr Ducháček (TOP 09), Vít Kahle (Zoo Praha) a Ondřej Kasík (AC Sparta Praha). Bude se mluvit o duelu „klasické versus nové prostředky plánování marketingových kampaní“ i o tom, jak mít kampaně mnohem více měřitelné díky využití moderních technologií.

Někdy je přemíra kreativity na škodu. Jak ji ovládnout a zaměřit se na svůj cíl, nastíní Senior Brand Manager ve společnosti Karft Foods, Petr Adamec. Mimo to se bude i řešit, co s emocemi. Prezentace napoví, jak je změřit a také to, jestli vůbec stojí za investici. Nebudou chybět ani ukázky úspěšných kampaní.


Odpolední program se bude věnovat reklamní kampaním z prakticky provozního hlediska. New Businees Director společnosti Adexpress, Tomáš Búřil, promluví o nástrojích jejich měření a také o tom, jak rozeznat výši prodejnosti skrze kampaň. Součástí prezentace bude i představení obvyklé účinnosti kanálů v různých typech médií i praktické ukázky vyhodnocení efektivity ATL a BTL kampaní, a specielně pak i online kampaní.


O analytice a měření bude mluvit i Senior Digital Marketing Manager společnosti LEGO, Jan Jirsa, konkrétně pak o evaluaci online aktivit v regionu CEE i o měření efektivity tradičních komunikačních kanálů a jejich srovnání s těmi na internetu.

Digitální marketing i v jeho nejmodernějších podobách poté představí Vladimír Hlaváček ze Zapakatel.cz. Dojde tak na videomapping, využití QR kódů, geolokačních služeb a na hrátky s možnostmi Facebook Timeline.

Závěrečná prezentace Martina Vymětala z Boomerang Publishing pak bude přínosná především pro ty, kteří nedělají všechny marketingové aktivity in-house. Bude se snažit napovědět, jak vybrat tu správnou agenturu i to, jak nastavit vzájemnou spolupráci a rozsah pravomocí. V neposlední řadě také zazní, jak práci reklamovat v případě nespokojenosti.

Prohlédněte si kompletní seznam řečníků a program. Registrovat se na konferenci můžete ZDE.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?