Praxe


Čtvero právních přikázání copywritera

7. 6. 2017

CopyCamp: Nadchněte své zaměstnance a zamilují si vás i zákazníci

30. 3. 2017

BRANDstorming: Práce na vizuální identitě Skauta naučila Lumíra Kajnara vytvářet nástroje, nikoliv pravidla

23. 3. 2017

Konference Zákazník 2030: Na Zonky budují vztah se zákazníky po maličkých krůčcích. A vyplácí se jim to

17. 3. 2017

Budeme všichni Profinauti?

13. 3. 2017

Metoda Customer Validation pomáhá rychlým startupům

2. 2. 2017

Babel Camp 2016: Rozhovor s Nathalií Chemayel o využití principů Human Centered Designu na sociálních sítích (1. část)

21. 9. 2016

Konference Restart myšlení: Díky ČVUT jsem se naučila myslet jako mužský, říká Senta Čermáková

4. 8. 2016

Olympiáda je za dveřmi. Jak se vyvarovat faulů v marketingovém boji?

3. 8. 2016

Konference UXZ: Jak efektivně testovat? 80 % nápadů musíte zavrhnout

20. 7. 2016

Řízení inovací 2016: inovační management je základem přežití na trhu

16. 6. 2016

Seminář Právo v marketingu odhalil detaily o sociálních sítích, nekalé soutěži i fotobankách

14. 6. 2016

Rozhovor se Stephenem O'Kellym: Guinness is made of more

9. 6. 2016

Rozhovor se Stephenem O'Kellym: O tom, jak Guinness vyhrál souboj značek při mistrovství světa v rugby

23. 5. 2016

IAC: Jak mohou youtubeři pomoci při uvedení nové vůně na trh?

29. 4. 2016