Praxe


GDPR v marketingu: Na co si dát pozor při tvorbě obsahu

16. 3. 2018

New Media Inspiration 2018: Proč Big Data selhávají

13. 3. 2018

Případová studie: Propagace portálu Seduo aneb Jak využít mrtvé povánoční období k úspěšné kampani

14. 12. 2017

Na čem záleží českým zákazníkům? Dle studie KPMG oceňují hlavně důvěru a fair play

24. 7. 2017

Konference Restart myšlení: lídrem jsem se stala až za pochodu, říká zakladatelka Siko koupelen

13. 7. 2017

Čtvero právních přikázání copywritera

7. 6. 2017

CopyCamp: Nadchněte své zaměstnance a zamilují si vás i zákazníci

30. 3. 2017

BRANDstorming: Práce na vizuální identitě Skauta naučila Lumíra Kajnara vytvářet nástroje, nikoliv pravidla

23. 3. 2017

Konference Zákazník 2030: Na Zonky budují vztah se zákazníky po maličkých krůčcích. A vyplácí se jim to

17. 3. 2017

Budeme všichni Profinauti?

13. 3. 2017

Metoda Customer Validation pomáhá rychlým startupům

2. 2. 2017

Babel Camp 2016: Rozhovor s Nathalií Chemayel o využití principů Human Centered Designu na sociálních sítích (1. část)

21. 9. 2016

Konference Restart myšlení: Díky ČVUT jsem se naučila myslet jako mužský, říká Senta Čermáková

4. 8. 2016

Olympiáda je za dveřmi. Jak se vyvarovat faulů v marketingovém boji?

3. 8. 2016

Konference UXZ: Jak efektivně testovat? 80 % nápadů musíte zavrhnout

20. 7. 2016