Pravda o Timeline

20. 4. 2012 | Petr Michl
Co znamená změna na Timeline pro prezentaci firem? Na příští akci PR klubu o tom bude povídat marketingový expert, Brendan Donnellan.

Změna firemních profilů na Timeline není jenom kosmetická. Tvrdí to alespoň Brandan Donnellan, host dalšího setkání PR Klubu, jež se odehraje příští úterý 24.4. Donnellan je zkušený marketingový profesionál s více než 10 lety praxe na evropských i asijských trzích. Byl poradcem zavedených korporací i malých firem, pole jeho expertízy zahrnuje tradiční řízení reputace i krizový management. Mezi jeho klienty patřily společnosti Diageo, Unilever, Starbucks, Finnair, Airbus, Hard Rock Cafe či BlackRock. Ač původem Ir, je protřelým expatem, který mimo Irska dosud žil a pracoval i v Japonsku, Austrálii, Velké Británii, Singapuru a České republice.

Dle Donnellana mění Timeline zásadně způsob, jak se značky mohou prezentovat veřejnosti. V jeho přednášce změny podrobně rozebere a odkryje i praktické tipy pro úspěšnou firemní stránku.

Přednáška s titulem Truth Behind Timeline bude pochopitelně v angličtině a toto je její osnova:

  • Shrnutí podstaty odborných článků, které byly o Timeline publikovány;
  • vysvětlení 6+1 klíčových změn, jež ovlivňují firemní stránky;
  • analýza dopadu těchto změn na digitální plány značek;
  • předvedení nového způsobu měření kampaní na Facebooku;
  • změna myšlení v nahlížení firemního profilu.

Akce se odehraje v úterý 24.4. od 18 hodin v Choco Loco Café.


Vstup 300 Kč, pro členy PR Klubu zdarma.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: