Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok

O portálu

Portál www.m-journal.cz je odborný server, zastřešující témata z oblasti marketingu, public relations, reklamy a podpory prodeje, médií a dalších. Nabízí články reflektující aktuální dění v daných oblastech, které jsou psány odborníky jednotlivých oborů. Využívá objektivní i subjektivní náhledy, sloužící k pochopení jednotlivých okruhů z oboru. Zároveň nabízí řadu článků sloužících k vstupu do problematiky.

Marketing Journal tak poskytuje ucelený a jasně strukturovaný obraz z marketingových témat, využitelný jak pro samotné budování povědomí o oboru, tak rozvíjení znalostí. Nezanedbatelnou skupinu informací také tvoří přímo případové studie konkrétních projektů, rozhovory s manažery, mediální data, praktické informace z trhu apod.

 

Licenční podmínky pro užívání materiálů zveřejněných na stránkách www.m-journal.cz

Obsah stránek je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoli způsobem, je bez předchozího souhlasu Focus Agency, s.r.o. výslovně zakázáno.