Nečekaný závěr podivného případu. Petr Sýkora prodává Pepu i Klido.cz

12. 11. 2017 | Petr Michl
Nepochopitelný brandový veletoč se vrátil opět na začátek. Pokud tomu nerozumíte, nejste v tom sami.

Petr Sýkora, někdejší dlouholetý ředitel a pozdější společník portálu Pepa.cz a Klido.cz, opouští slevový byznys. Jedná se o výsledek dohody mezi společníky, kteří spolu od konce srpna vedli právní spor, vyvolaný rozdílnými názory na způsob vedení společnosti.

Obě strany se vzájemně obviňovaly ze zpronevěry peněz, veřejně od 7. srpna, kdy Pepa.cz ve své původní podobě skončil a na jeho URL jste mohli nalézt agregátor slev z portálu Hyperslevy.cz. Tehdy na této stránce také stálo: „Společnost Portál pepa.cz s.r.o., provozovatel webových stránek www.pepa.cz do 6.8.2017, se dostala do situace, kdy není momentálně likvidní a nemůže dostát svým závazkům vůči některým partnerským společnostem. Ohledně plnění smluvních vztahů se prosím obracejte na předchozího provozovatele stránek.“

Krátce na to tehdy vznikl pod vedením Sýkory portál Pobytov.cz, aby se velice rychle přeměnil na Klido.cz.

Podle Sýkory je jeho stáhnutí jediné řešení, jak vyřešit patovou situaci, která několik měsíců ohrožovala fungující projekt. Sýkora prodává svůj podíl ve společnosti Portál Pepa.cz (původní provozovatel webu Pepa.cz) i společnosti Propertio (provozovatel webu Klido.cz) slovenské společnosti Jožko.sk, s.r.o., za kterou stojí Jiří Jankov, spoluzakladatel portálu Pepa.cz a také Sýkorův protivník ve vzájemném sporu.

Po týdnech jednání jsme se s protistranou dohodli, že můj odchod je nejvhodnější cestou, jak urovnat vzniklé spory a zajistit tak pokračování projektu. Prodávám podíl v Pepa.cz i projektu Klido.cz, který je momentálně na původní společnost Portál Pepa.cz právně vázán Smlouvou o spolupráci a jejich oddělení by v dané situaci nemělo smysl," komentuje situaci Sýkora. „Věřím, že moje rozhodnutí zajistí našim partnerům i zákazníkům silnou vánoční sezonu a projektu přeji úspěšné další roky provozu.

K předání Sýkorova podílu došlo v první polovině listopadu poté, co obě společnosti prošly auditovanou účetní závěrkou. Cena transakce nebude zveřejněna. S odchodem Sýkory se tak vrací značka Pepa.cz. Slevový portál se díky tomu přesune na původní doménu.

Projekt Klido.cz postupně utlumíme a plně se navrátíme ke značce, kterou mají naši zákazníci tak rádi. V letošní sezoně chceme dokázat, že na naší pozici dvojky na trhu se nic nezměnilo," zmiňuje Radim Kubeček, nový výkonný ředitel portálu Pepa.cz.

Tak se již stalo. Adresa Klido.cz nyní přesměrovává na Pepa.cz, která není již agregátorem slev odjinud, ale nabízí právě to, co bylo ještě před pátkem 10. 11. ještě na Klido.cz. Plány na to z Klido.cz udělat jedničku mezi pobytovými zájezdy tak vzaly za své a tento nepochopitelný brandový veletoč se jistým způsobem vrátil opět na začátek. Jediné pozitivum mimo lekce o tom, že skutečně vlastnit svou značku se vyplatí, tak je v tom, že pomyslná řežba se odehrávala na úrovni jednatelů a její obětí nebyli zákazníci. 

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: