tisková konference

1. 10. 2008
setkání zástupců firmy, instituce či jiného subjektu s novináři, kde ti jsou informováni o nové skutečnosti, produktu, výsledku jednání atd., tisková konference bývá řízena moderátorem, trvá ve vymezeném čase s předem daným počtem otázek a je přístupná všem novinářům, pokud je omezený počet míst, vyžaduje se akreditace, po ukončení tiskové konference se zástupcům z médií zasílá tisková zpráva
setkání zástupců firmy, instituce či jiného subjektu s novináři, kde ti jsou informováni o nové skutečnosti, produktu, výsledku jednání atd., tisková konference bývá řízena moderátorem, trvá ve vymezeném čase s předem daným počtem otázek a je přístupná všem novinářům, pokud je omezený počet míst, vyžaduje se akreditace, po ukončení tiskové konference se zástupcům z médií zasílá tisková zpráva
Štítky dokumentu: Formy PR Media Relations Reportáže

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?