media relations (vztahy s médii)

1. 10. 2008
nejdůležitější část public relations (vztahů s veřejností), protože potvrzuje, že veřejnost lze ovlivnit zejména prostřednictvím médií, slouží k upevňování a navazování dlouhodobých dobrých vztahů s novináři, jež o firmě nebo jejím podnikatelském sektoru píší, k tomu je novinářům potřeba poskytovat pravdivé a úplné informace, jak na požádání tak z vlastní iniciativy
nejdůležitější část public relations (vztahů s veřejností), protože potvrzuje, že veřejnost lze ovlivnit zejména prostřednictvím médií, slouží k upevňování a navazování dlouhodobých dobrých vztahů s novináři, jež o firmě nebo jejím podnikatelském sektoru píší, k tomu je novinářům potřeba poskytovat pravdivé a úplné informace, jak na požádání tak z vlastní iniciativy
Štítky dokumentu: Media Relations

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?