Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok

Marketingový slovníček

Výběr stránek podle počátečního písmene
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
pojem odpovídající význam

ability

schopnost, vyvíjí se na základě zkušeností, které jsou větší než dovednosti, díky tomu jedinec lépe umí řešit nastalé situace

accesibility

přístupnost, i v složitých situacích jedinec dokáže získat požadované informace

account manager

pracovník v reklamní či PR agentuře, jenž je klíčovou osobou při řízení zakázky pro konkrétního klienta, celou práci řídí, je klíčovou kontaktní osobou pro klienta; jeho přímým nadřízeným je client service manager, za podřízené mívá zaměstnance v pozici account executive

account rewiew

přehled rozpočtů; vyhodnocení výsledků práce stávající agentury tehdy, kdy zadavatel dostává nabídky od jiných agentur, které projevují zájem o získání zakázky

account-based organization

organizace podle zákazníků; zaměstnanci jsou rozděleni do týmů podle toho, kterého zákazníka obsluhují

accounts

rozpočty; důležité při zadávání reklam

accounts management

řízení rozpočtu; jeho součástí je získávání zákazníků a následné poskytnutí služeb

accumulated reach

akumulovaný zásah; viz zásah

accumulation

akumulace; viz zásah

active meter

aktivní měřidlo; elektronický přístroj, sledující účastníky průzkumu při tom, když sledují televizi, zaznamenává, co za pořad sledují a v jakou hodinu

active processing

aktivní zpracovaní; recipient přemýšlí o hlavní myšlence reklamy

ad campaing

reklamní kampaň; série reklam, které spojuje jedno téma

ad intensity

intenzita reklamy

ad weight

váha, intenzita reklamy

adaptation-level theory

teorie míry adaptace; jak jedinec reaguje na různé stimulace – existuje totiž předpoklad, že se recipient těmto podnětům přizpůsobí, protože je již v minulosti zaznamenal, vytvoří si na ně z tohoto důvodu srovnávací standard
stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další 5
.