Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
23. 3. 2012 | PeMi

Zacíleno na značky - Brand & Product Forum 2012

Zpropagovat svou značku je ne vždy lehkým úkolem všech product manažerů, category manažerů, marketingových a obchodních manažerů, kteří jsou zodpovědní za úspěšnost produktů na trhu. Brand & Product Forum je pak jejich tradičním setkáním, kde mohou načerpat inspiraci od těch nejúspěšnějších hráčů na trhu. Letošní ročník se koná již 12. dubna.

Ústředním cílem fóra je výměna zkušeností, názorů a diskuse o efektivním zavedení a řízení značky, produktů, produktových řad, podpoře prodeje produktů, inovativních marketingových a obchodních strategiích.

Roky strávené v FMCG se u marketingového pracovníka počítají jako očistec – kdo prožil pár let jako džúnjr brend menedžer, jde po smrti rovnou do nebe, popřípadě (u východoasijských firem) se v příštím životě narodí jako elegantní kolie z reklam na psí granule a další pamlsky,“ to jsou oborově relevantní slova účastníka závěrečného bloku konference, ředitele marketingové komunikace T-Mobile ČR, Martina Jaroše (respektive jeho alter ega Černý Petr). Tentokrát ovšem bude držitel 9 reklamních ocenění Louskáček mluvit o brand ambasadorech, reprezentantech značek na veřejnosti, ať už to jsou celebrity, PR agentura, zaměstnanec nebo spokojený zákazník, který je aktivní v diskuzích na sociálních sítích.

Program ovšem slibuje atraktivních témat celou řadu, toto je jejich seznam:

  • Řízení portfolia značek
  • Brand story - co dělá silnou značku?
  • Customer engagement - aktivní zapojení zákazníků
  • Reakce na změnu situace na trhu, nákupního chování zákazníků
  • Vliv slev na vnímání brandu - jde to i bez nich?
  • Změna - inovace, launch značky, změna positioningu
  • Budování (české) značky na zahraničních trzích
  • Brand ambasadoři


O řízení širokého portfolia značek bude hovořit Senior Brand Manager Heritage společnosti Kraft, Jan Brejcha. Jeho prezentace napoví, jak posilovat zastřešující značku a zároveň jednotlivé brandy, v čem tkví vytvoření silných emocí ke značce, a bude pojednávat i o propojení značek a zákonitostech cross-sellingu.

O brand positioningu vůči konkurenci, trendech v nákupním chování spotřebitelů a rozšíření či zúžení cílové skupiny v reakci na změnu na trhu bude hovořit Jana Ryparová, Regional Marketing Manager C&EE, LEGO. Budování značky na zahraničních trzích bude pro změnu parketou marketingové manažerky společnosti Linet, Pavlíny Horové. Dozvíte se, jaké trable provází budování zahraniční značky v Česku i naopak, i specifikace komunikace na různých trzích.

Velkým tématem bude udržení zákazníků bez speciálních AKCÍ a vliv slev na vnímání brandu. Vyjádří se k němu Marketing & Communications Director společnosti Čedok, Tomáš Brejcha, a Michal Navrátil, marketingový ředitel BUSHMAN – společnosti, která slevy příliš neuznává.


Kompletní program naleznete ZDE.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: