Marketing


Eshopista o tradičních značkách v digitálním světě: znovuzrození značek PRIM, Merkur a Igráček

před 18 hodinami

Hollandia je ryze česká značka. Proč tedy používá jméno odkazující na Nizozemí?

22. 3. 2018

BRANDstorming: rebranding značky Hollandia byl cestou od kolotočové estetiky k promyšlené vizuální identitě

22. 3. 2018

Nejlepší outdoor reklamy roku 2017

24. 1. 2018

Raw voda je velký marketingový podvod s hloupostí

10. 1. 2018

Jan Binar na konferenci Content marketing 2017: Nebojte se být divní!

21. 12. 2017

Případová studie: Jak v Kentico Software zavedli agilní marketing

13. 12. 2017

Rozhovor s Shailinem Dharem: Kdybych se chtěl dát na dráhu zločince, vyberu si ad fraud

30. 11. 2017

Joe Wade na Marketing Festivalu: Vytvářejte reklamy, které za něco stojí

22. 11. 2017

Nepanikařte! Řečník Marketing Festivalu Joe Wade to s vámi myslí dobře

9. 11. 2017

Případová studie: Jak obsahovou kampaní nejen zlepšit vnímání značky Annonce, ale ještě poučit veřejnost

3. 8. 2017

Rapper, pornoherec nebo youtuber? Influenceři mají mnoho podob

11. 7. 2017

IAC 2017: V ČSOB sází na online brandové kampaně a pečlivou práci s daty

18. 5. 2017

Nekrologický marketing Dominika Haška je dalším šlápnutím vedle

26. 4. 2017

Cannes in Prague: Jak vytvořit virál s globálním dosahem

26. 1. 2017