Marketing Management 2014 prozradí, jak zaujmout v překomunikované době

14. 4. 2014 | Petr Michl

Již po patnácté se 14. května v paláci na pražském Žofíně setkají špičkoví hráči českého marketingu, aby společně diskutovali o cestách a způsobech JAK ZAUJMOUT V PŘEKOMUNIKOVANÉ DOBĚ. Klíčové téma letošního Marketing Managementu nebylo vybráno náhodou. V současné době, kdy je prakticky každý z nás zahlcen nepřeberným množstvím reklamních a obchodních podnětů, je čím dál tím náročnější navazovat autentický dialog a úspěšně oslovit tu správnou cílovou skupinou. Přijďte se inspirovat úspěšnými příběhy a kampaněmi značek, kterým se to daří.

Do tajů efektivně nastavených marketingových kampaní a tipů, jak překvapit zákazníky i konkurenci, Vás vtáhne keynote řečník letošního ročníku Dave Trott s jasným návodem: Creativity is Predatory Thinking.

Skvělé reklamy mají i skvělý zvuk. Anthony Vanger z CORD Worldwide přijde vyprávět příběh jedné z mála specializovaných agentur, která na plný úvazek zaměstnává hudební skladatele ve službách reklamního průmyslu. Skvělý marketing by prý měl mít i hudební strategii. Podívejte se na skvělou práci CORD pro SONY, Lotus, Range Rover nebo Debenhams a přijďte se dozvědět více.

Co odlišuje průměrné značky od těch úspěšných? Na to se budou snažit opovědět šéfové marketingu Kofoly (Jiří  Vlasák), Marks & Spencer Czech Republic (Zdeněk Hašek) a České spořitelny (Josef Havelka) společně s Martinem Mravcem z analytické společnosti GfK v panelové diskuzi nazvané Autentický dialog namísto kobercových náletů. Ano, chápete správně, bude se mluvit o dialogu se zákazníky.

Po obědové pauze čeká návštěvníky výběr toho nejzajímavějšího, co se urodilo v českém marketingu za poslední rok. Přehled s tou samou ambicí se pak bude týkat i slovenského marketingu.

V další panelové diskuzi budou hrát hlavní roli Big Data. Jak naplno využít možnosti, když víte s kým a kdy mluvit, ukážou Tomáš Berger z IMPER.cz, Michal Girgle z 02 a Roman Maco ze Socialbakers.

Na závěr pak zazní: "Když máte co nabídnout, ti správní si všimnou."  Vše, co k tomu potřebujete je obsah. Své o tom ví Barbora Antonová z Žít Brno, marketingový ředitel TON, Jan Jůza, i vypravěč Piloxing story, Palo Hapák.

Marketing Management nabízí příběhy těch, kteří ví, jak se odlišit - nejen zahraničních marketingových hvězd, zástupců významných značek, ale i  od politických aktivistů nebo Ondřeje Kobzy, muže, co oživil české ulice starými piany.

Kdy: 14. 5. 2014
Kde: Palác Žofín
Prohlédněte si kompletní program a REGISTRUJTE SE
Zvýhodněná cena pro early birds platí jen do úterý 15.4.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: