Konference New Media Inspiration 2015: Digitalizace člověka

26. 1. 2015 | Petr Michl

Digitalizace světa dat je definitivně skončená — přes 99 % všech informací, jimiž lidstvo disponuje, je dnes v digitální podobě. O digitalizaci fyzického světa je již rozhodnuto a probíhá na plné obrátky — internet věcí, rozšířená realita, chytré budovy, geolokační aplikace… Největším tématem dneška tak zůstává digitalizace samotného člověka. Jak daleko v ní chceme a můžeme zajít? Přijďte si o tom povídat na letošní New Media Inspiration.

Již 4. ročník proběhne 21. února opět v prostorách Filosofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Program pro téměř 400 účastníků bude rozdělený do tří paralelních sálů a moderovat jej budou jako již tradičně pánové Petr Koubský, Ján Simkanič a Josef Šlerka. A chybět nebude samozřejmě ani afterpárty.

 A na jaká konkrétní témata se letos můžete těšit?

SEO pro mobilní zařízení aneb vaše nalezitelnost v mobilu (Pavel Ungr, SEO konzultant)

Nalezitelnost v mobilních zařízeních na App Store nebo Google Play Store a zejména v mobilech se zapnutou GPS je v zahraničí velké téma, které u nás zatím skoro nikdo neřeší. Pavel poradí, jak projekt správně nastavit už teď tak, abyste byli o krok před konkurencí.

Co se stane, když se techno-bajky potkají s manažerským mozkem (Peter Lelovič, konzultant marketingových komunikací)

Jak banální technologie (digitální fotografie, e-mail, tablety) postupně a plíživě změnily celé odvětví. Na příkladu reklamního průmyslu.


Ke tradičnímu studentskému duchu akce budou přispívat opět prostory Filosofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze

Jak upozornit na oční poruchy pomocí Instagramu a jak přimět čtenáře nečmárat do knížek z knihovny (Will Rust, Executive Creative Director, Ogilvy & Mather)

Tato dvě na první pohled nesourodá témata mají jedno společné. Velmi zajímavým způsobem na ně loni upozornily kampaně z dílny Ogilvy a pomohly tím tak trošku zlepšit svět. Kampaň pro Nadaci Leontinka prostřednictvím instagramového účtu ukazuje, že svět může být příliš světlý nebo třeba rozmazaný. Jestli se chcete na tuto přednášku připravit, zkuste hashtag #mymaocima. Druhá kampaň měla pokárat nezbedníky, kteří podtrhávají a dokreslují do knížek z knihoven místo toho, aby si koupili notes od Moleskine. Jestli se to povedlo? To se dozvíte na místě od výkonného kreativního ředitele, Willa Rusta.

Marketing crowdwritingu (Ján Simkanič,  výkonný ředitel  Internet Info)

Ján Simkanič představí své zkušenosti s vydáním knihy Mé dětství. Projektu, který začal jednou výzvou v sociálních médiích, a je složený ze střípků vzpomínek na dětství v socialismu desítek osobností. Knihy bylo za pár týdnů prodáno víc než pět tisíc kusů a dozvěděl se o něm i ten, kdo nechtěl. A nic to nestálo. Teda, skoro nic. Náhoda? Není nic lepšího!


CES - novinky ve vztahu k digitalizaci člověka Chytré hodinky: Proč si pustit operační systém k tělu? (Jiří Jaroš,  STRV)

Jiří Jaroš představí svět wearables jako nový trend, který do malých objektů denní potřeby vdechl život a dal jim operační systém. Vyžaduje také zvláštní přístup k UX i programování. Android Wear způsobil novou konkurenční bitvu mezi výrobci osobní elektroniky a vtáhnul do ní výrobce hodinek i sportovního vybavení. Umožní firmám dostat se k nám až moc blízko nebo na všem vydělává zákazník?

Jak můžeme lidem pomoci nalézat kvalitní obsah v době přebytku informací? (Jiří Jeřábek, Interaction Designer, Internet Research & Future Services)

Objem informací na internetu se za poslední dva roky téměř zdvojnásobil. Jak můžeme lidem pomoci nalézat kvalitní obsah na internetu v době přebytku informací? Ukážeme využití technologických prototypů k lepšímu pochopení uživatelů.

Kdy: sobota 21. února
Kde: v prostorách Filosofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze

Registrujte se ještě dnes prostřednictvím ONLINE FORMULÁŘE>>

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: