Hollywoodský režisér Wes Anderson natočil pro H&M hřejivý vánoční příběh

29. 11. 2016 | Petr Michl
H&M nemá na Vánoce klasický spot, ale rovnou krátký film. Stojí za ním tojí Oscary ověnčení Wes Anderson a Adrien Brody.

WEs Anderson Come Together

H&M přichystalo na Vánoce skutečně netypický spot, který není klasickou reklamou, ale krátkým filmem Come Together. Hollywoodský pel mu dodává áčkový filmový režisér Wes Anderson. Držitel pěti nejvyšších ocenění Americké filmové akademie známý celovečerními snímky, v nichž vyvažuje nikterak vzrušující děj silná atmosféra a zvláštní postavy, si přenesl svůj tradiční otisk i do díla trvajícího necelé čtyři minuty.

Děj se odehrává ve vlaku jedoucím na Štědrý den zasněženou krajinou. Vedoucí personálu vlaku hraný Oscarem ověnčeným Adrienem Brodym musí oznámit nemilou zprávu, že se vlak opozdí o 11 hodin  a 30 minut. V krátkém sledu scén se ovšem pasažérům rozhodne připravit alternativní Vánoce alespoň na palubě vlaku.

Zimní jízda vlakem pod režií Wesa Andersona je perfektním prostředím pro sváteční kolekci H&M plnou pohodlné, nositelné elegance. Je to o míchání neformálního se smyslem pro slavnostní příležitost, o zachycení sváteční nálady trávené s milovanými, kdy se můžete zároveň vystrojit a přitom se cítit pohodlně," uvedla v tiskové zprávě kreativní ředitelka H&M Pernila Wohlfahrt.

Krátký film, s jehož tvorbou pomáhala britská reklamní agentura adam&eveDDB, je plný řady propracovaný detailů. Potěší i přechody slide pohybem kamery mezi jednotlivými scénami, které dělají z vlaku uzavřený a rozsáhlý mikrokosmos. Reklamní rozměr pak spočívá v tom, že všechny postavy nosí oblečení z podzimní kolekce značky.

Ten největší klad ale vystihuje sám Adrien Brody, když říká: „Tento příběh rezonuje víc než kdykoliv předtím v dnešním světě, kdy bychom měli všichni obejmout i cizího člověka." Krátký film Come Together je hřejivým připomenutím toho, že jednou z nejhezčích věcí na Vánocích je to, že se během nich snaží být na sebe i neznámí lidé hodní a ohleduplní.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: