ZOOT vyzývá, abyste šli #zazitveci

3. 9. 2015 | Petr Michl
ZOOT potvrzuje podzimní kampaní, že umí v ČR nejlépe fashion marketing. Běžte #zazitveci



Ne často se u nás vidí v módní branži komplexní marketing, který by byl skutečně multikanálový. Vypadá to však že si toto přízvisko zaslouží podzimní kampaň online prodejce módy ZOOT, jež odstartovala 1. září. 360° kampaň zdůrazňuje, že není důležité, co máte na sobě, ale co v tom zažijete. Kromě České republiky bude běžet i na Slovensku během září a října.

Během podzimní kampaně vyzveme širokou i odbornou veřejnost, aby si zkusili #zazitveci. Klademe důraz, aby kampaň běžela opravdu na všech kanálech, které jsou relevantní pro naší cílovou skupinu. Od televizních spotů, přes spolupráci s bloggery, až po guerillovou kampaň. Vše propojíme i s obsahem našeho časopisu, který díky svému 110 000 nákladu hraje v komunikaci kampaně důležitou roli,“ říká Pavlína Louženská, marketingová ředitelka ZOOT.cz.

Do kampaně ZOOT zapojí i dobročinný projekt DOBRO, který na Výdejnách radosti nabídne recyklační kontejnery. Na sociálních sítích proběhne soutěž „Chci #zazitveci“, kde ZOOT denně věnuje oblečení jednomu z účastníků, který napíše, co chtěl s konkrétním kouskem zažít. K soutěži je vytvořena microsite, kde jsou tato přání zobrazena. Takto vypadá třeba to od matikáře Michala spojené s hodinkami s dřevěným ciferníkem.

Současně fanoušky vyzve, aby na sociálních sítích sdíleli svoje vlastní zážitky s oblečením pod #zazitveci – ty následně díky unikátnímu technologickému řešení od Apploud, zobrazí na webu obchodu.

Tato praxe následuje aktivity velkých zahraničních módních značek. Například ASOS už delší dobu na svých stránkách sdílí fotografie zákazníků, kteří se označili s hastagem #AsSeenOnMe.  U ZOOTu se nám ale líbí cit pro detail a viditelná snaha dostat ducha kampaně na co nejvíce kanálů, i kdyby to měla být třeba jen visačka od oblečení.


Zdroj: www.facebook.com

„Chceme, aby každý touchpoint mluvil jazykem kampaně. Ať už to je web, tašky, které si zákazníci odnesou z výdejen, nebo spolupráce s youtubery,“ říká k tomu Pavlína Louženská.   

Tři příběhy vypráví o intenzivních zážitcích, kde hlavní protagonisté přišli o oblečení. Dva spoty jsou věnované ženám a jeden mužům, na které chce ZOOT v následujících měsících zaměřit. Komunikace navazuje na oceňované spoty „To nejlepší zažíváme svlečení“, které ZOOT využíval tento a minulý rok.







Kreativu kampaně vytvořil ZOOT kompletně in-house pod vedením Barbory Pilné. Televizní spoty potom opět natočil Marek Štifter. 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: