Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
18. 1. 2016 | Petr Michl

Zoolander 2 exceluje v marketingu postaveném na parodii módního průmyslu



Již 15 let starý film Zoolander byl povedenou parodií na svět vysoké módy. Komedie o stárnoucí modle mužských modelů Dereku Zoolanderovi a nastupující hvězdě Hanselovi si utahovala z fenoménu haute couture i z hlouposti a povrchnosti s ním spojených lidí. Přesto ji má mnoho lidí z tohoto odvětví rádo. Pokračování filmu Zoolander 2, který přijde do kin již na začátku února, se nedrží ve svém výsměchu bizarním postavičkám fashion byznysu nijak zpátky. Přesto a možná spíš právě proto dokáže i uvedení nového filmu prezentovat jako skutečnou událost.

Oblíbenost filmu v rámci odvětví, z nějž si utahuje, se projevila už na začátku minulého roku, kdy se herci Ben Stiller a Owen Wilson prošli jako Derek Zoolander a Hansel po mole v průběhu Paris Fashion Week. Jedná se o definici PR, které funguje víc než desítky tiskových zpráv. Jde o jasné gesto, jež jde jen těžko ignorovat. Zoolander je zpátky!

 

S návratem Zoolandera pochopitelně souvisí i jeho patentovaný sexy pohled s názvem Blue Steel. Ten si můžete do sytosti prohlédnout v nové reklamě, která se spojila s propagací automobilu Fiat 500x pro americký trh. Derek Zoolander byl uveden jako nová tvář Fiatu u příležitosti vyhlášení Zlatých glóbů.

 

Chanel má svůj No. 5, Zoolander má No. 2. Pochopitelně mluvíme o parfému. Další reklama využívá klišovité spojení celebrity s vlastní vůní, přičemž je mezi řádky jasné, že odkazuje na nový film.


Mimo klasických filmových plakátů má pak Zoolander 2 v zásobě i ty, které připomínají tištěné reklamy na parfémy. Jedinou nápovědou je datum 12. února spojené s premiérou.









 

Kdokoliv řídí marketing pro Zoolander 2, ví, co dělá. Důkazem toho je i fakt, že nechal zemřít v jeho traileru skutečný symbol povrchnosti se sporným talentem v podobě zpěváka Justina Biebera. I díky tomu ho již na YouTube vidělo přes 16 milionů lidí.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: