Zlatý středník 2016 vyhlásil vítěze. Nejvíce ocenění si odnesla KPMG

21. 4. 2017 | redakce
Patnáctý ročník soutěže firemních médií Zlatý středník zná své vítěze. Při slavnostním vyhlášení v hotelu Marriot bylo rozdáno 14 zlatých ocenění v 16 kategoriích. Čtyřikrát byla udělena cena Grand Prix.



Patnáctý ročník soutěže firemních médií Zlatý středník zná své vítěze. Při slavnostním vyhlášení v hotelu Marriot bylo rozdáno 14 zlatých ocenění v 16 kategoriích. Čtyřikrát byla udělena cena Grand Prix.

Nejvíce cen posbírala společnost KPMG. Ta obhájila zlato za svůj B2B časopis Marwick, vítězství v kategorii „Nejlepší B2E časopis a noviny“ ale ukazuje na to, že nejlépe píše i pro své zaměstnance, konkrétně ve svém titulu Echo. Mezi další ocenění KMPG patří dvě stříbra, bronz, zvláštní ocenění a ocenění Top Rated, které patří projektu Češi 1990–2015 a publikaci Investment in the Czech Republic.



Dva středníky z tvrzeného skla si odnesl také tradiční přihlašovatel, společnost Boomerang Communication, jejíž zástupci si došli pro zlato v oborových kategoriích za časopisy ČILICHILI (Nejlepší firemní periodikum v sektoru: Telekomunikace a IT), a KOMPAS Československé obchodní banky (Nejlepší firemní periodikum v sektoru: Bankovnictví a finance).

To, že sociální média nejsou u nás zdaleka jen o Facebooku, dokazuje prvenství YouTube kanálu Škoda Česká republika vytvářeného společně s agenturou Zaraguza v kategorii Nejlepší profil na sociálních sítích. Tento kanál omezil korporátní nablýskanou komunikaci vlastní většině dalších automobilek a přistupuje ke své práci doslova youtuberským způsobem. Více si o tom můžete ostatně přečíst v našem článku Jak ŠKODA AUTO mění svůj videoobsah.



První místo v kategorii Nejlepší firemní videoprezentace si odnesla Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně za představení vysoké školy a města s pomocí zahraniční studentů v sérii „International Stories“.



Zvláštní ocenění v této kategorii si vysloužila kampaň Realtime Giving - MALL.cz - plníme vánoční přání.



Zazářila také média z neziskového sektoru

Mezi příjemná překvapení večera patřila média Lékařů bez hranic. Ti si odnesli hned tři oceněnídvakrát zlato za vítězství v kategorii „Nejlepší časopis a noviny neziskového sektoru“ se svým časopisem Bez hranic a za nejlepší výroční zprávu a jednu cenu Grand Prix, kterou uděluje Výkonný výbor PR Klubu. „Výroční zpráva Lékařů bez hranic obstála i v konkurenci komerčních projektů. Opět to potvrzuje, že kvalitní médium není dáno jen vysokým rozpočtem, ale záleží především na dobrém nápadu, kvalitním obsahu, promyšleném zacílení a dotažení do perfektního zpracování,“ komentoval předseda pořádajícího PR Klubu Petr Langer.


Všichni ocenění Zlatého středníku 2016 (klikněte pro zvětšení)

Zbylá tři ocenění Grand Prix putovala za grafiku časopisu Bublinky od USSPA, s.r.o., za obsah časopisu Statistika&My od Českého statistického úřadu a za celkovou úroveň elektronického média video „International Stories“ Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Popáté letos také Výkonný výbor PR Klubu uděloval ocenění Síň slávy. V rámci 15. ročníku si jej odnesl Vadim Petrov, jeden ze spoluzakladatelů soutěže Zlatý středník i samotného PR Klubu.

Níže můžete nalézt přehledy všech oceněných (pro zvětšení kliněte na obrázek).


Štítky dokumentu: Content Marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články: