Zlatý středník 2015 představil své vítěze. Výrazně zabodovala KPMG

29. 4. 2016 | Petr Michl
Poslední dubnový čtvrtek patřil firemní komunikaci a slavnostnímu vyhlášení 14. ročníku soutěže Zlatý středník, kterou každoročně vyhlašuje oborové sdružení PR Klub. Přihlášená média si rozebrala ocenění v 14 kategoriích, nově přibyla cena Grand Prix za grafiku, obsah i celkové zpracování.

Již počtrnácté PR Klub rozdělil ceny Zlatý středník, které každoročně hodnotí nejlepší firemní periodická i neperiodická média. Mezi 127 přihlášených periodik rozdala odborná porota 12 prvních míst v rámci 14 kategorií. Dvě prvenství si odnesli hned dva přihlašovatelé. Prvním byl Boomerang Publishing za nejlepší interní časopis Kompas pro Československou obchodní banku a nejlepší B2C časopis ČILICHILI pro Vodafone Czech Republic, druhým KPMG Česká republika za Adventní kancelář v kategorii inovativních médií a nejlepší B2B časopis Marwick. Přihlášená média hodnotilo šest odborných porot složených z předních PR odborníků či majitelů firem. „Letos jsme navíc do každé poroty přizvali zkušeného grafika coby grafického supervizora. Záměrem je udržet nasazený vysoký standard grafického zpracování a poskytnout zpětnou vazbu přihlašovatelům nejen z obsahového, ale i grafického hlediska,“ vysvětlit Petr Langer, předseda Výkonného výboru PR Klubu.


Vítězové letošního ročníku Zlatého středníku (klikněte pro zvětšení)

Zlatý středník prošel ve své čtrnácté sezóně řadou inovací. Kromě třech nových či rozdělených kategorií, které v seznamu vyhlášení přibyly, včetně hodnocení nejlepší webové stránky, aplikace či profil na sociálních sítích, se letos přihlašovatelé dočkali i čtyř nových cen Grand Prix. O jejich udělení rozhodlo pětičlenný Výkonný výbor pořádajícího PR Klubu. Ze slavnostního včera si ceny odnesli časopis Univerzity Karlovy Forum, TON Catalogue a KMPG Česká republika za Adventní kancelář a B2B časopis Marwick.

Kromě cen Grand Prix vybíral Výkonný výbor PR Klubu i nového držitele ocenění Síň slávy, které každoročně získává významná osobnost z oboru PR. „V letošním roce jsme se rozhodli ocenit Václava Pavelku, majitele agentury Native PR, za jeho dlouhodobou podporu PR Klubu, ale i celého oboru, kterému se věnuje přes dvacet let a neustále jej posouvá kupředu,“ prozradil Petr Langer.

Tabulky s oceněnými ve všech kategoriích naleznete níže (klikněte na obrázek pro zvětšení):



To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: