Žebříček Storyclash: nejúspěšnější česká média a články v sociálních sítích za duben 2018

14. 5. 2018 | Petr Michl
Žebříček nejúspěšnějšího obsahu médií na sociálních sítích nastavuje poměrně špinavé zrcadlo. Zjistěte, co v dubnu nejvíce táhlo mimo úmrtí celebrit, zanedbaného očkování a kampusových povalečů na Erasmu.

Nástroj Storyclash přináší social media ranking jednotlivých médií na mnoha evropských i světových trzích a nově zahrnuje i ten český. Sleduje interakce jejich SoME účtů na Facebooku, Twitteru, Instagramu a YouTube. Interakce jsou přitom sumou všech lajků, sdílení, komentářů a reakcí, které jejich příspěvky  získají.

Žebříček tak ukazuje, která média jsou v sociálních sítích nejsilnější. O společnosti vypovídající je pak žebříček nejúspěšnější obsahu dle interakcí. V českém prostředí za duben 2018 kraloval článek o rozšiřujícím se výskytu spalniček, tematicky nejvíce táhla smrt celebrit či jejich blízkých (Miloš Forman, Avicii, sestra moderátora Honza Musila) a zvířat. V závěsu je pak vyjádření poslance SPD o kampusových povalečích žijících ve zlaté kleci na Erasmu a tradiční dávka apokalyptických varování ve sloupku Václava Klause mladšího na Novinky.cz, který tentokrát informoval o tom, že jsme stáli na pokraji globální války.

Na žebříčku Storyclash je vynikající zejména jeho interaktivita, prokliknout si můžete každý článek i aktuální data u žebříčku.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články: