Workshop: Obsahový marketing, který (ne)selhává

16. 7. 2017 | redakce
Máte pocit, že by vaší značce pomohl obsahový marketing, ale nevíte, jak začít? Máte ideální příležitost udělat si v tom jasno. Otevíráme 3 místa na workshop Obsahový marketing, který (ne)selhává. Stačí se registrovat a říct nám vaši motivaci.



Máte pocit, že by vaší značce pomohl obsahový marketing, ale nevíte, jak začít? Máte ideální příležitost udělat si v tom jasno. Pro čtenáře Marketing Journalu otevíráme 3 místa na  workshop Obsahový marketing, který (ne)selhává, jenž se bude konat ve čtvrtek 3. srpna od 13 do 18 hodin v prostorách pražského prémiového coworking centra Opero. Stačí se registrovat a říct nám vaši motivaci. Ti, co vybereme, mají workshop zdarma.

Mnoho marketérů se obsahového marketingu bojí. Je to těžké a výsledky nejsou vidět, říkají si. V první části věty mají pravdu, s druhou však nesouhlasíme. Workshop Obsahový marketing, který (ne)selhává vám představí, jaké  jsou nezbytné součásti úspěšného obsahového projektu a co ho naopak může odsoudit k nezdaru.  Vše prakticky, s velkou dávkou zkušeností.

Ty přinese Petr Michl, dlouholetý šéfredaktor portálu Marketing Journal a zároveň projektový manažer a konzultant ve Focus  Agency, kde se podílel na řadě obsahových projektů.


Petr Michl

Nečekejte jen jednostranný příliv informací. Od počátku se budete aktivně zapojovat i vy. Po skončení budete mít hlavu a papír plné nápadů.

V průběhu semináře vás čekají tyto části:

Content marketing is the only marketing

„Content marketing is the only marketing," to jsou slova jednoho z nejuznávanějších marketingových autorů současnosti, Setha Godina. Asi bychom s ním měli bez výhrad souhlasit. Dočkáte se však od nás pravdy — přehledu toho, co stále zvládne reklama, ale také toho, kde už nestačí. Právě v těchto oblastech dokáže content marketing přinášet velkou hodnotu.

Chcete probudit v zákaznících loajalitu, bavit je, být jim užiteční, vzdělávat je a inspirovat? To vše lze dokázat vhodným obsahem. Čekejte desítky příkladů firem, kterým se to podařilo.

Proč obsahový marketing (ne)selhává

Obsahový marketing má smysl. Po první části našeho semináře, to uznají i ti největší skeptici. Obsah je prostě král. O to zvláštnější však je, že někdy skončí jako ustrašený králíček, kterého značka po pár měsících bez milosti zařízne. Petr vám v části „Proč obsahový marketing (ne)selhává" představí nejčastější důvody neúspěchu, ale zároveň také cesty, jak se mu vyhnout.

Můžete se těšit na příklady projektů, které uspěly, ale i na ty, kterým to nevyšlo, a důvody, proč se tak stalo. Tyto informace vám pomůžou především při sestavování obsahové strategie a ve výsledku vám můžou ušetřit statisíce korun.

Persony

Jak se dokážete vcítit do mysli vašich zákazníků? Skrze persony. Tato metoda je čím dál používanější v byznysu a je jednou z hlavních ingrediencí úspěchu v content marketingu. Musíte totiž vědět, komu šijete obsah na míru.
Dozvíte se, co to jsou persony, jak s nimi pracují v redakci iniciativy Vím, co jím a piju, i to, k čemu jsou dobré při vytváření nové identity značky.

Mapování obsahového terénu

„Nevíme, o čem mluvit. Nejsme tak zajímaví," to jsou jedny z nejčastějších obhajob těch, co se bojí s obsahovým marketingem začít. Persony v zasedací místnosti za hodinu nesepíšete, na to je to moc komplexní téma. Kreativní cvičení pod vedením Petra  Michla vám ale jednoduše demonstruje, že obsahových příležitostí existuje mnoho a vy sami na ně dokážete přijít. Představený postup vám pak pomůže při dalším budování vaší značky i obsahové strategie.

Workshopy vedené Petrem Michlem již navštívili zástupci těchto značek:



Nezůstaňte se svými znalosti pozadu a přidejte se k nim.

Těšíme se na vás ve čtvrtek 3. srpna od 13 do 18 hodinv coworking centru Opero. Co pro to musíte udělat? Registrujte se na tomto linku a napište nám svou motivaci.

3 zástupce značek, kteří půjdou na workshop zdarma, vybereme do 14 hodin v pátek 28. července.

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články: