WebTop100 zná své vítěze. Nejlepší firemní web má Pražská energetika

7. 11. 2014 | Petr Michl

Ve čtvrtek 6. listopadu 2014 byly slavnostně předány ceny vítězům soutěže WebTop100, která každoročně oceňuje kvalitu a profesionalitu webů a marketingových projektů českých firem. Do 13. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 238 projektů, které ohodnotilo a zpětnou vazbu jim poskytlo celkem 58 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.

Absolutním vítězem kategorie Firemní web roku 2014 se stala společnost Pražská energetika, a. s. „Chtěli jsme získat hlavně srovnání s konkurencí v našem oboru. Zároveň jsme ale potřebovali argumenty a obhajobu pro vlastní práci uvnitř PRE. Což se i díky získanému ocenění povedlo. Jsme rádi, že weby PRE ohodnotí odborníci z daného oboru. Svým kritickým pohledem vidí věci v jiných souvislostech než my v PRE, kteří se webu věnujeme víceméně každý den. Chybí nám tak nezbytný nadhled a pohled zvenčí,“ hodnotí ocenění Daniel Peške, PR zástupce společnosti Pražská energetika a. s. v oblasti Public Relations.


Vítězové soutěže WebTop100. Zdroj: Internet Info

Ocenění nejlepší design získaly Karlovarské minerální vody, a. s. za brand Mattoni. První místo v kategorii Webdeveloper obhájila společnost SHERWOOD Digital a.s. Cenu za nejlepší UX získala společnost Slap Group s.r.o. a nejlepším mobilním webem letošního roku se může pyšnit Raiffeisen stavební spořitelna a.s.

„Dříve bylo touhou firem pouze v digitálním světě nějak existovat a být vidět. Firmy se však přesvědčily, že toto není cesta k úspěchu. Proto stále více sílí tlak na zaměření se na zákazníka, personalizaci na webu samotném či v rámci reklamních kampaní a tvorbu kvalitního obsahu. Top projektů je stále velmi málo a za nimi často následuje šeď. I to je důvodem, proč v rámci soutěže nebo konference WebTop100 chceme ty nejlepší projekty zviditelňovat. Snažíme se tak přinášet potřebnou inspiraci a motivovat i další zadavatele a tvůrce,“ dodává Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web, která konferenci a soutěž WebTop100 pořádá.

Absolutní vítěz kategorie Firemní web roku 2014

Pražská energetika, a. s. – www.pre.cz


Výsledky ostatní kategorie Firemní web v roce 2014

Žebříček Auto-moto:

První místo nebylo uděleno*

Žebříček Banky:

 Raiffeisen stavební spořitelna a.s. (Přihlašovatel: Giant interactive s.r.o.) – www.rsts.cz

Žebříček Cestovní ruch:

BRNO INN, a.s. (Přihlašovatel: Giant interactive s.r.o.) – www.hibrno.cz

Žebříček E-shopy:

Milan Škoda – Foto (Přihlašovatel: PragueBest, s.r.o.) – www.fotoskoda.cz

Žebříček Gastronomie:

Budweiser Budvar (Přihlašovatel: Massimo Filippi, s.r.o..)- www.budvar.cz

Žebříček IT:

AITOM Group s.r.o. – www.aitom.cz

Žebříček Obchod a služby B2B:

MIDA Consulting s.r.o. (Přihlašovatel: AITOM Group s.r.o.) – www.midaconsulting.cz

Žebříček Obchod a služby B2C:

Planet A a.s. (Přihlašovatel: CTECH s.r.o.) – www.1am.cz

Žebříček Pojišťovny:

První místo nebylo uděleno*

Žebříček Průmysl a energetika:

Pražská energetika, a. s. – www.pre.cz

Žebříček Telekomunikace:

T-Mobile Czech Republic a.s. – www.t-mobile.cz, www.mujkaktus.cz

·   

Ocenění v kategorii Firemní web

Mobilní web roku 2014:

Raiffeisen stavební spořitelna a.s. – www.rsts.cz

Nejlepší design roku 2014:

Mattoni – www.mattoni.cz

Nejlepší UX roku 2014:

Slap Group s.r.o. – www.slap.cz

Webdeveloper roku 2014:

SHERWOOD Digital a.s.

Cílem soutěže WebTop100 je kromě jiného zviditelňovat komplexní špičková řešení a jejich prostřednictvím přinášet inspiraci. V případě, že nejlépe bodově hodnocený projekt ve své kategorii trpí z pohledu některého kritéria výraznými nedostatky či kritickými problémy, neplní zcela úlohu inspirativního řešení. V takové situaci není v dané kategorii vyhlášeno 1. místo.

Výsledky ostatních kategorií v roce 2014

Kategorie Nejefektivnější digitální řešení: 

RWE Česká republika a.s. – Nejpohodlnější přepis energií (Přihlašovatel: Wunderman s.r.o.)

Kategorie Digitální reklamní kampaň:

HBO Company s.r.o. – Hořící keř & Věrnýzůstanu.cz (Přihlašovatel: 2FRESH s.r.o.)

Kategorie Facebook aplikace roku:

Mondelez Europe Services GmbH – Fidorka Kávová (Přihlašovatel: Symblaze Praha s.r.o.)

Kategorie Firemní stránka na sociálních sítích:

T-Mobile Czech Republic a.s. – Firemní profil – www.facebook.com/TmobileCz

Kategorie E-mailingová kampaň:

SAZKA, a.s. – SAZKA BET (Přihlašovatel: Wunderman s.r.o.)

Kategorie Mobilní řešení:

-   Cara Plasma s.r.o. – Mobilní web (Přihlašovatel: SHERWOOD Digital a.s.) – m.caraplasma.cz

Kategorie Microsite:

HENKEL ČR, spol. s r. o. – MS v hokeji 2014 (Přihlašovatel: Giant interactive s.r.o.) – www.ms-v-hokeji.cz


Kompletní seznam vítězů a všech výsledků najdete na www.webtop100.cz.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: