Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
5. 9. 2016 | redakce

WebExpo 2016 nabízí nabitý program plný zahraničních řečníků

Největší českou akci zabývající se vším souvisejícím s tvorbou webu je tradičně WebExpo a nebude tomu jinak ani letos, kdy se koná v termínu 23. až 24. září. Návštěvníci se mohou těšit na akci se silným mezinárodním přesahem, kde se sejdou reprezentanti webového byznysu, vývoje a kreativy.

Konferenci zahájí v pátek 23. září Peter Morville ve Velkém sálu Lucerny přednáškou The Architecture Of Understanding o propojení informační architektury, organizační strategie a systémového myšlení. Tamtéž ji bude v sobotu 24. září zakončovat vývojářský manažer Michael Lopp přednáškou Stables and Volatiles, zaměřenou na vedení pracovních týmů s pestrou sestavou osobností.


Přehled hlavních řečníků konference

Mimo vyloženě IT témat jsou ale připravena i ta, která mohou výrazně pomoci také online marketérům. Jan Tichý z Medio Interactive se bude ve své přednášce zabývat metodou pro segmentaci zákazníků, RFM analýzou. Ukáže, o co vlastně jde a jak RFM segmentaci připravit. Na řadě konkrétních příkladů pak demonstruje, jak ji využít ve svém marketingu, e-mailingu, remarketingu či zákaznické komunikaci.

UX designer Jan Kvasnička ve své prezentaci pak představí nejčastější chyby při návrhu mobilního a responzivního webu prakticky. Přínosné chvíle a velkou dávku humoru pak slibuje debata Nomády a freelancery v ČR nechceme! O fluktuaci v digitálních agenturách i tom, jestli se dá freelancery, kteří vám po Skypu mávají z pláží na Bali, se pobaví Idea Maker a nejvtipnější host v historii DVTV, Marek Prchal, s uznávaným reklamním kreativcem, grafikem, ilustrátorem a v neposlední řadě freelancerem, Pavlem Fuksou, který pracoval pro Facebook, Google, Marks and Spencer, Baracka Obamu, Fortune 500, ESPN, Mercedes, American Express či Twitter.

Dále vystoupí Mark Pollard, Rachel Andrew, Harry Roberts, Tereza Venerová, Lubo Smid a několik desítek dalších. Kompletní program zahrnuje rozpis všech přednášek, rozdělených do tří bloků: byznys, development a design.

„Jsme nadšení, že můžeme na WebExpu uvítat tak silnou sestavu zahraničních odborníků. Kromě světových jmen z prostředí současného frontendu – Rachel Andrew a Harryho Robertse – přijde řeč i na aktuální témata z oblasti internetového podnikání, strategie nebo také stále více aktuální pojem Internet of Things,“ říká designér a člen organizačního týmu Martin Kopta.

Devátý ročník konference WebExpo se uskuteční v Praze v termínu 23. — 24. září. Všechny přednášky a diskuse se budou konat pod jednou střechou v pasáži Lucerna u Václavského náměstí: ve Velkém sálu, kině a v hudebním baru. S akcí jsou spojené také 3 party, které dají

Vstupenky se do 13. září  dají koupit za (předprodejní) cenu 4400 korun.

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: