• Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
30. 4. 2012 | Bednářová Daniela

Vsadit na celebrity se Applu vyplatilo, reklamní kampaň sklízí úspěchy

Použít celebritu v reklamě je dost riskantní tah. Někdy se totiž zdá, že tento koncept reklamní agentury tak nějak nadužívají. Je také třeba celebritu správně zvolit, aby byla mezi lidmi oblíbená a nevzbuzovala protichůdné reakce. Třeba při letošním superbowlu se to slavnými tvářemi v reklamní pauze jen hemžilo a Elton John ve směšném kostýmu opravdu nemusel ve všech vzbudit touhu po plechovce Pepsi.

 

Když Apple přišel s novou reklamní kampaní na inteligentní software pro komunikování s mobilním přístrojem za pomoci hlasu Siri, nevzbudil úplně kladné ovace. Jak ale dokazují výsledky výzkumu společnosti Ace Metrix, která se zabývá efektivitou reklam, u zákazníků měly spoty s hercem Samuelem L. Jacksonem a zpěvačkou a herečkou Zooey Deschanel úspěch.
Hned po svém spuštění se stala nejefektivnější reklamní kampaní týdne a nevede si špatně ani v dlouhodobějším žebříčku. Reklamy s americkými celebritami, které si povídají s telefonem, se umístily hned za kampaní na Samsung Galaxy Note.

 

I v porovnání s ostatními reklamními kampaněmi, které společnost Apple v letošním roce uvedla, je úspěch nových spotů zřejmý. Narozdíl od dřívější kampaně reklamy s hollywoodskými hvězdami úspěšně oslovily i mladé ženy. Předchozí spoty byly totiž zaměřené spíše na technické aspekty a to se u žen nesetkalo s takovou odezvou.

Zdroj: www.adage.com

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: