Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
17. 2. 2016 | Petr Michl

V novém vydání časopisu Playboy bez nahotinek je „nahoře bez" jen vodka Stolichnaya

 

Na světě je první vydání amerického verze časopisu Playboy, které je prosté jakékoliv odhalené erotiky. Zkrátka neuvidíte v něm ani bradavku. Tento krok byl motivován snahou přilákat více inzerentů, u nichž jinak platí, že své reklamy nechtějí mít vedle tzv. NSFW obsahu.

Mezi ně nepatří tradiční ruská vodka Stolichnaya,  a tak si ve své reklamě v aktuálním čísle časopisu neodpustila postesknutí po hanbaté minulosti. Její láhev je totiž tak trochu nahoře bez". První z printů vytvořených reklamní agenturou The Martin Agency proto doplňuje text: Jediná fotografie nahoře bez v tomto vydání." Na dalším pak už připíjí na ponechání jen velmi mála lidské představivosti.

Hodnotíme to jako skvělé marketingové číslo značky, k níž jistá nostalgie k starým dobrým časům" neodmyslitelně patří.   

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: