USA chtějí přiškrtit reklamní příjmy pirátských stránek – dohodly se s Googlem a spol.

16. 7. 2013 | Petr Michl

Z washingtonského Bílého domu zní válečný pokřik volající na zteč s pirátskými stránkami. Po boku americké vlády přitom stojí i Google a další velké společnosti. Plánem je zastavit reklamní příjmy pirátských stránek tím, že společnosti jako Google, Microsoft, SpotXchange, Yahoo, 24/7 Media, Adtegrity nebo AOL nebudou platformou, která jim online reklamy zprostředkuje.

„Administrativa silně podporuje dobrovolné akce společností napomáhající ustanovení standardů platných napříč celým odvětvím za účelem ochrany proti online pirátství a padělání díky snížení finančních stimulů spojených s touto činností," okomentoval nový vývoj koordinátor vymáhání práva na duševní vlastnictví, Victor Espinel.

Gregory Ferenstein z Techcrunch tento krok hodnotí jako jednu z cest, kterou museli lobbisti filmových a hudebních společností přijmout poté, co původní plány protipirátských zákonů vyvolaly protesty na doslova globální úrovni. Nejen oni tuto iniciativu berou jako první z mnoha, která svým rozsahem zdaleka nenaplňuje původní zamýšlených rozsah „anti-pirátských" omezení. Lze tak očekávat, že bude vyvíjen tlak na přijetí tvrdších opatření.

Zdroj: www.techcrunch.com

Štítky dokumentu: Google Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: