Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Google+
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
6. 1. 2016 | Petr Michl

Twitter přináší Conversational Ads. Mají rozmluvit uživatele

Rozmluvit uživatele na Twitteru v pozitivním smyslu slova bylo pro značky dosud poměrně problematické. Napomoci to změnit má nový formát konverzačních reklam, které míchají odpovědi na ankety s call-to-action k použití hashtagu.

Nový formát nese název Conversational Ads. Značky skrze něj mohou položit otázku s možnostmi odpovědí, které vyvolají retweet s vnořeným hashtagem. Díky tomu se tak dosah zprávy značky může efektivněji násobit skrze účty followerů.  

Níže pak můžete vidět, jak může vypadat takové sdílení od někoho, kdo kliknul na jednu z možností ankety.

 

Takovýto tweet se pak již projevuje jako organický. Značka platí pouze za klik na původní reklamu. Tento formát je již testován několik měsíců, primárně se značkami z USA a Kanady. Jedním z hlavních cílů Twitteru pro tento rok není pouze růst uživatelů, ale spíše navýšení času, kteří uživatelé na této platformě skutečně tráví, a růst samotného engagementu uživatelů. Tyto metriky jsou totiž pro inzerenty mnohem důležitější. Formát Conversational Ads přitom může zapojení uživatelů účinně povzbuzovat.

Zdroje: Marketing Land, Twitter Blog  

Nahoru
Podobné články:
Aktuální články: