Twitter přináší Conversational Ads. Mají rozmluvit uživatele

6. 1. 2016 | Petr Michl
Zapojit uživatele do konverzace u reklam na Twitteru není zrovna jednoduchým úkolem. Nově s ním mají pomoci Conversational Ads, kombinace ankety s odpověďmi vyvolávajícími retweet s vnořeným hashtagem.

Rozmluvit uživatele na Twitteru v pozitivním smyslu slova bylo pro značky dosud poměrně problematické. Napomoci to změnit má nový formát konverzačních reklam, které míchají odpovědi na ankety s call-to-action k použití hashtagu.

Nový formát nese název Conversational Ads. Značky skrze něj mohou položit otázku s možnostmi odpovědí, které vyvolají retweet s vnořeným hashtagem. Díky tomu se tak dosah zprávy značky může efektivněji násobit skrze účty followerů.  

Níže pak můžete vidět, jak může vypadat takové sdílení od někoho, kdo kliknul na jednu z možností ankety.

 

Takovýto tweet se pak již projevuje jako organický. Značka platí pouze za klik na původní reklamu. Tento formát je již testován několik měsíců, primárně se značkami z USA a Kanady. Jedním z hlavních cílů Twitteru pro tento rok není pouze růst uživatelů, ale spíše navýšení času, kteří uživatelé na této platformě skutečně tráví, a růst samotného engagementu uživatelů. Tyto metriky jsou totiž pro inzerenty mnohem důležitější. Formát Conversational Ads přitom může zapojení uživatelů účinně povzbuzovat.

Zdroje: Marketing Land, Twitter Blog  

Štítky dokumentu: Twitter
Sdílejte tento článek:
Podobné články: